3 dager uten kvalme..

Mjau

Glad i forumet
Er 8+4 i dag og har stort sett hatt morgenkvalme hver dag. Var 2 dager i uke 6 jeg ikke var kvalm, men nå er jeg på 3. dagen uten. Vet jo at symptomer kommer og går, men jeg føler jeg trenger konstant bekreftelse på at jeg er gravid, så jeg savner kvalmen!

Det sies jo at for de fleste så dabber kvalme og slikt av mot 12 uker...
jeg har stort sett vært kvalm og svimmel, og vært sykemeldt pga det. Men er straks 10 uker på vei, og det begynner å bli litt bedre. Så 3 dager uten kvalme høres ut som en drøm for meg :wtf:
Du kan gjerne få litt av kvalmen min!

Tror ikke du har noe du trenger å bekymre deg for :)

Jeg er 8+3 og har ikke vært kvalm hittil i svangerskapet. Har lite symptomer, så er jo fort man blir litt bekymra. Men tenker at kvalmen er ikke noe jeg bør savne og vil ha, og så lenge det motsatte ikke er bevist, så går det nok bra :)

Her ga den verste kvalmen seg tidlig i uke 8. Nå har jeg bare litt mindre matlyst på morgenen og føler meg tidvis litt småkvalm:) Hørte forresten hjertelyd i går:)

Her ga den verste kvalmen seg tidlig i uke 8. Nå har jeg bare litt mindre matlyst på morgenen og føler meg tidvis litt småkvalm:) Hørte forresten hjertelyd i går:)

Åå så fint ❤️ Jeg så hjertet banke i uke 7, men synes det er litt lenge siden.. Skal snart tilbake da :)

Hvor langt på vei var du i går når du hørte hjertelyden?

Hvor langt på vei var du i går når du hørte hjertelyden?

Jeg var 9+4, men jeg har faktisk hørt den en uke nå:) Jeg tror det skyldes at jeg har vært gravid fem ganger. Første svangerskap fant jeg den ikke før i uke 12:)

Åå så fint ❤️ Jeg så hjertet banke i uke 7, men synes det er litt lenge siden.. Skal snart tilbake da :)

Det forstår jeg:) Jeg har også behov for å sjekke at alt er bra med jevne mellomrom. Husk at det er veldig vanlig å miste symptomene når du nærmer deg uke 12:)

Jeg var 9+4, men jeg har faktisk hørt den en uke nå:) Jeg tror det skyldes at jeg har vært gravid fem ganger. Første svangerskap fant jeg den ikke før i uke 12:)
Okey så spennede. Skal forhåpentlig få høre den nå på fredag. Er da 11+2 ifølge mine beregninger. Livredd for å ikke få hørt hjertelyden. Men må bare krysse alt jeg har

Okey så spennede. Skal forhåpentlig få høre den nå på fredag. Er da 11+2 ifølge mine beregninger. Livredd for å ikke få hørt hjertelyden. Men må bare krysse alt jeg har

Mest sannsynlig så er alt bra❤️ Men ja; det er til tider litt for nervepirrende å være gravid, spesielt før uke 12:)

Jeg er gravid med tvillinger i uke 9. Kvalmen ble kastet på meg i uke 7, og nå er den verre enn noen gang. Heldigvis har jeg 2 små spirer inni meg som gjør at det absolutt er verdt det:)

Back
Topp