Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg hadde det sånn i uke 8. 4 dager senere var det tilbake og jeg spyr som F. Nyt fridagene![]()
Her ga den verste kvalmen seg tidlig i uke 8. Nå har jeg bare litt mindre matlyst på morgenen og føler meg tidvis litt småkvalmHørte forresten hjertelyd i går
![]()
Hvor langt på vei var du i går når du hørte hjertelyden?Her ga den verste kvalmen seg tidlig i uke 8. Nå har jeg bare litt mindre matlyst på morgenen og føler meg tidvis litt småkvalmHørte forresten hjertelyd i går
![]()
Hvor langt på vei var du i går når du hørte hjertelyden?
Åå så fintJeg så hjertet banke i uke 7, men synes det er litt lenge siden.. Skal snart tilbake da
![]()
Okey så spennede. Skal forhåpentlig få høre den nå på fredag. Er da 11+2 ifølge mine beregninger. Livredd for å ikke få hørt hjertelyden. Men må bare krysse alt jeg harJeg var 9+4, men jeg har faktisk hørt den en uke nåJeg tror det skyldes at jeg har vært gravid fem ganger. Første svangerskap fant jeg den ikke før i uke 12
![]()
Okey så spennede. Skal forhåpentlig få høre den nå på fredag. Er da 11+2 ifølge mine beregninger. Livredd for å ikke få hørt hjertelyden. Men må bare krysse alt jeg har