3 dager til jul-skravla

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her våkna vi litt før kl 8, det er mye bedre enn gårdagens 4.15! I tillegg, og *BANK I BORDET*, ingen mer spy på noen av oss! Måtte det fortsette sånn! [:D]
Nedturen kom da jeg gløtta på gradestokken... -20. Fantastisk! [&:] Særlig siden vi MÅ på biblioteket i dag for å levere noen filmer... Jaja... finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær? Får kle på ungene godt, og sette dem i sykkelvogna kanskje. Den kan jo lukkes helt, så de slipper den iskalde lufta direkte på seg.
I utgangspunktet skal vi til søs og lille nevø som blir 2 år i dag for å lage pepperkaker. Men siden Tobben spydde i går, så får de tenke litt på det og høre med hun andre som kommer om det er greit at vi kommer. Så vi får se.
I ettermiddag SKAL jeg på spinning, så da bør noen passe ungene, hehe. Håper det ordner seg!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Her har vi og hatt en spyfrinatt *bankibordet* og håper det fortsetter!!! Magnus er likevel ganske så slapp og har feber så blir ingen barnehage på han i dag. Jeg har holdt på et knekkebrød så satser på at formen min er stigene!

Vi MÅ gjøre klart til at mamma kommer i kveld, så blir nok noen turer ut i butikkaos tross dårlig form.

Ellers blir det innpakking av gaver og så skal jeg finne frem julepynt. I morgen er den store vaskedagen og torsdag blir huset rødt [:D] GLEDER MEG!

Må vel igrunn og bake noen julekaker. Har hatt angst for å bake, jeg har null kontroll på småspising av julekaker frem mot jul, en her og en der og vips var det massemasse kalorier [&o] Så baker nærmest mulig jul. Setter nok mamma til pepperkakebaking med gutta lille julaften, også må jeg lage kanelstenger i dag eller i morgen...Sikkert i morgen så jeg er sikker på at det ikke følger meg spysykebasilusker [8|]

God bedring til alle syke!!

eneste jeg har å tilføye i dag er at jeg fortsatt er dårlig etter julebordet på lørdag, sånn skikkelig kjennes ut som jeg har lagt meg kl.0500 i morges på stigende rus og opp igjen kl.0700[:'(][:'(]

ORIGINAL: Sjokoholiker

ORIGINAL: Black Beauty

eneste jeg har å tilføye i dag er at jeg fortsatt er dårlig etter julebordet på lørdag, sånn skikkelig kjennes ut som jeg har lagt meg kl.0500 i morges på stigende rus og opp igjen kl.0700[:'(][:'(]

Du vet du begynner å bli gammel når bakrusen varer lenger enn fylla!! [:D]

god morgen..

idag sto vi opp kl 7,spiste frokost med ungene før vi gikk over veien til frisøren,David fikk seg ny svies..blir så kjekk atte..
Så kjørte vi til b.hagen å leverte julegaver og david ble igjen der.
jeg og storesøster har vært på butikken handlet mat og den siste gaven..JIPPI[;)]

nå skal jeg gå igang med husvasken og brette klær og sette på klesvask.Ikveld må jeg stryke klær og gjøre meg ferdig med å pakke inn gavene.
Siden jeg skal inn på sykhuset imorgen.[:'(]

ha en fin dag alle sammen..

god bedring til alle og måtte spysjuken holde seg borte..

Her er vi hjemme og rydder og steller til jul. Michael roter i rotet og er veldig fornøyd med det [:)] Han sov faktisk uten å hoste i natt - i 12,5 time!!! DEILIG <3

Perlemor - har du hatt oppkast igjen??? Har du sjekket om du har noe galle-problemer? Eller vet du at det er omgangen? Jeg har tenkt litt på deg nemlig... [;)]

Goooo dag i snøstormen!

Moder Jord har virkelig noe å si meg/oss på øya for tiden. De siste dagene har det jo vært flere jordskjelv, å drønning å klaging i bakken, og i dag var det full snøstorm og kolonnekjøring inn til byen. Tar normalt 1 time å kjøre dit...ikke i dag for å si det slik. Måtte stoppe to ganger for falken var ute å berga biler i grøfta....etter kolonnekjøring en evighet kom vi frem....Og alt jeg gjorde var 2 min inni ct maskinen før vi kjørte i kolonne hjem...Så sånn er det. Men nå er visst moder jord blid igjen. For nå ligger snøen så nydelig utenfor hushjørnene, og glitrer i sola, nedenfor stuevinduet mitt dupper det svaner i stranda og venter på brød som kommer ut vinduet mitt[:)] Skal nyte stillheten en stund før jeg fortsetter julevaskprosjektet.

Ble ferdig med hele loftsetasjen i går, så den må kun støvsuges, også må badet vaskes. Får gjøre det før vi henter ungene i barnehagen. Etter det skal siste handelen før jul gjøres, og jeg skal hjem å bake kake, rydde og vaske kjøkken og øve meg på å lage riskrem[:)] I ettermiddag kommer naboen å ungene deres på besøk, så da blir det nok bare kaffedrikking. En gang i løpet av dagen må jeg prøve å få tid til å vaske å rydde smårommene, siden jeg jobber hele dagene før jul, men kjenner at det begynner å bli litt vel travelt. Kl halv ni skal jeg på trening, det skal bli en velsignelse[:)][:D]

Ha en herlig førjulsdag

Jeg er sliiiiten! Hoster og hoster, og ikkeno hjelper.. Hatt lange dager siden før helga. Frøyatur, sykehjems besøk, hjem igjen, bursdag til mormor, Amalie er i litt sjaber form, gjort unna de siste julegavene, kortene, handelen.. Huset ser ikke ut, svigers kommer i kveld for å levere gaver, gubben er hjemme i en time før han stikker igjen og sånn går dagene..[&:]
Gjemte meg under dyna til 12, og sitter fremdeles i morgenkåpa å ser på rotet[8|]
Veeeet jeg burde gjøre noe, men kroppen vil ikke.. bekkenet skrangler og jeg vil bare legge meg i dvale!

Så takk for mitt bidrag for dagen[8D]

Vi er hjemme fra pepperkakebaking og bursdagslunsj hos lille store nevø, og nå sover ungene i hver sin vogn! [:)] Tobias i vogna si, og Ida i sykkelvogna, hehe. Trilla den da vi var borte, og vips sovna begge to på vei hjem. De har nok litt søvn å ta igjen etter gårdagen enda. Jeg nyter stillheten [:)][:)]

God bedring til alle som trenger det! [:)]

Hei hei jenter[:)]

Idag har vi vært på nissefest i barnehagen. Kjempekoselig! Begynte klokken 15.30, og vi hadde bestefar med oss også. Matheo ble festens lille midtpunkt, og alle barna ville bort å se på "julebabyen"[:D]
Kom hjem klokka 17 og måtte bare frese opp noe middag, så idag ble det laks med fløte og brocolli med fersk pasta til. Deilig.

Nå ligger Matheo i vippestolen og sover, Anders betaler regninger, Sander leker med bilene sine, og jeg har endelig satt rumpa ned i sofaen og har bittelitt tid for meg selv. Deilig[:)]

Ha en strålende førjulskveld jenter[:)]

God kveld...

jeg har hatt besøk idag,så har jeg sovet litt å slappet av...Nå sitter småen å ser litt tv mens han spiser kveldsmaten sin..
Nå er det snart jul....jippi[:D][;)]

Back
Topp