3 dager til IKM

bertelure

Forelsket i forumet
hei. jeg klarer nesten ikke å vente.. jeg har forventet IKM på onsdag. er litt spent må jeg si.. spent på om det har klaffet denne gangen![:)] eneste symptomer jeg har hatt i det siste er ømme bryster, det har jeg hatt i ca 1 uke. håper jeg er gravid! [:)] men jeg vil samtidig ikke håpe for mye, fordi jeg har ofte litt ømme bryster før menstruasjon..

Krysser fingra for deg [:D][:D][:D]

Skal krysse ALT som er å krysse for deg, håper VIRKELIG det er klaff [;)][;)][;)]

Kathrine

Lykke til klem fra meg[;)]

Da har vi IKM på samme dag! Håper det er klaff for oss [:)] Lykke til! Hold oss oppdatert!

Så spennende!!! Krysser fingrene for deg jeg og.

Godhjerta
Løvinne_74
bertelure

Håper at ONSDAG er en LYKKE dag for dere tre, skal krysse alt jeg har å tenke på DERE alle tre hele onsdagen!!!! Håper virkelig at det er tre lykkelige jenter som kommer inn her etter testene er unna gjort!!!
Dette er jo såååå spennende...

Lykke ønsker fra Kathrine

Oj! Takk skal du ha, Kathrine! Blir helt rørt av all omsorgen her inne! Krysser fngrene for deg også!!

Masse lykke til alle prøvere...det klaffer nå[:D]

Takk for det...håper åsså på klaff snart [;)][;)][;)]
Til da er det så morro å følge med alle dere her inne, stor trives her sammen med dere

Kathrine

Lykke til Bertelure, håper det har klaffet denne måneden!

Ønsker også Godhjerta og Løvinne_74 lykke til med testing på onsdag!!¨

Dere kan jo ha et lite treff her inne for å fortelle om resultatene!

Håper dere alle tre kommer med gledeshyl og huleboere i magen på onsdag!!'

Krysser alt jeg har!!

signerer på den.[:D]

Lykke til!!! Har ca 3 dager selv!!! Spennende dette her altså!!! I natt fikk jeg kvalmetokter når jeg hadde lagt meg hver gang jeg snudde
meg hadde jeg mest lyst å kaste opp!!!

I dag har jeg ikke så mye symptomer anna enn at jeg holder på å svette bort!!! Sitter naken i stua, orker ikke ha klær på!!!

ja, skal holde dere alle sammen oppdatert, jeg kommer ikke til å teste meg før til helga hvis jeg ikke har fått IKM før da... jeg håper jeg virkelig slipper TR på lenge! er så lei av at hun kommer hver måned[;)]

det blir spennende å se! ja, jeg har også vondt for å ligge på magen, de er så ømme så det går ikke. håpe det er et veldig godt tegn! skal holde dere oppdatert[:)]

Åh det er så spennende... Er like spent på alle andres vegne som jeg er på meg selv... Blir sikkert like skuffa om dere andre ikke
tester positivt denne mnd,,,

håper alle tester positivt!! [:)] det hadde vært gøy og koslig [:)]

Det trur jeg er å håpe for mye!!!

ja, det er det men... desverre

Det hadde jo vært råmoro da!!! Og denne mnd er det flere som har spredd masse graviditetsbasselusker på oss.... Vi kan jo
håpe på at det har hjulpet!!!

Back
Topp