3 dager over IKM

BLÅ2011

Flørter med forumet
Har jeg lov å håpe på noe da? Har en del symptomer, men det har jeg også når jeg venter på mensen, MEN denne gangen er det litt annerledes syns jeg!

Testet på mandagskvelden (1 dag før IKM), var da negativ :( Har ikke testet på nytt, vet ikke om jeg tør :(

Har nå vært prøvere i ett år, og på den tiden har vi mistet 2 spirer :( 
 
Jeg testet en dag før IKM, da fikk jeg negativ test, og da trodde jeg at håpet var ute, men følte meg fortsatt kvalm så noe måtte det være, TR dukket ikke opp på dagen, så bestemte meg for å teste 2 dager etter og da va denne positiv:D så det er ett håp for deg også:) Lykke til:))
 
Satser på at hcgproduksjonen er litt treig...Testet 2 dager før IKM og IKMdagen, begge negativ..Jeg fikk en svaaak strek 3 dager etter IKM, så det er håp! Masse lykke til:-)
 
Krysser fingrene for at det er en spire der:-)
 
Mye er mulig, men du får nok dessverre ingen ordentlig gode svar før du tar en ny test :)Lykke til, krysser fingrene for deg!
 
Ja! Ta en ny test da vel ;) vil ha enda flere jenter inn hit!
 
Da jeg gikk gravid med lillegutt var min første test negativ. Det var den denne gangen også, og jaggu visste det seg at jeg ventet en prins desember 2010 og at jeg venter igjen nå i mai 2013.
Ta en ny test du, så får du iallefall avklart det :)
 
Hei, j var og litt skuffa da strekken var nesten hvit, men så tok j ny test etter en dag og samme resultat, men da j ventet 2 3 dager til så fikk j positiv, så bare ta ny test om et par dager hvis du klarer å vente, lykke til:)
 
Back
Topp