3 dager og det er en vane?? Mini..

Lena Levegg

Forumet er livet
.. eller hvordan var det minisatan?? [8|] 
Bytta til stor-jente-seng på mandag, og det har gått over all forventning assa [:D]
Vi tok samtidig vekk kveldskosen (dvs. flaske med varm melk [X(]) men ga tilbake smokken da.. haha. Noe må hun jo ha når
hun legger seg, som ikke kan lese Donald liksom [8D] 

Første kvelden ropte hun etter flasken sin, men da ga jeg henne et glass med vann istedet [:-] greit nok, drakk litt uten protester, og
la seg ned for å sove ( da jeg kom med smokken, som hun ikke har hatt på en mnds tid, hun har glemt den bare).
De tre kveldene etter har det ikke vært en lyd etter hun har blitt lagt i sengen [:D] så da har vi vel en god vane da [:-]

Nå skal det jo sies at hun fortsatt bruker skinnene om natten, så hvis hun prøver å gå ut av sengen sklir hun. Og det har
vi fortalt henne. Hun klarer å ta de av seg, men gjør det kun om morgenen, snille flinke jenta mi det [:D][:D] pst. bilde av den råååsa senga
pappa har lakkert til henne!

ORIGINAL: snuppis!

For en kul seng hun har fått seg [:D]

Takk  [:D]  hehe.. veeel, den er frykelig stor da, men jeg gadd ikke kjøpe enda en ikea vokseseng, for den stunden hun
skal ha dette rommet. Dette er den Robin brukte da han gikk over til stor seng, vi bare lakkerte den [8D]

Jeg vil nå si at dere er inne på en god vane [:D] Kjempe stilig seng, her ligges det fremdeles i sprinkel seng [&:] tror ikke bøllebolla vil ligge like greit enda [;)].. Ser ut som Pernille stor koser seg i sin nye seng [:D][:D]

ORIGINAL: nate79

Jeg vil nå si at dere er inne på en god vane [:D] Kjempe stilig seng, her ligges det fremdeles i sprinkel seng [&:] tror ikke bøllebolla vil ligge like greit enda [;)].. Ser ut som Pernille stor koser seg i sin nye seng [:D][:D]

Jepp.. [8D] hun digger fortsatt sengen sin, og etter hun er lagt hører vi ikke en lyd [:-]

Kjempekul seng!!
Vi skal kjøpe til Vilde til jul. Holder med sprinkelsenga en mnd til. [;)] Hun har ordentlig seng hos mommo, da.

Tre dager er en vane ja!! Grattis med å slutte med melk [;)] og med den utrolig kule nye senga!!! [:D]

ORIGINAL: MiniSatan

Tre dager er en vane ja!! Grattis med å slutte med melk [;)] og med den utrolig kule nye senga!!! [:D]

Takk takk [:D][:D]

Alle flaskene er ryddet ut, og jeg har et helt skap til rådighet igjen [8D]  og hun sovner fortsatt uten et liten pip engang, må neste
si jeg er glad for skinnene akkurat nå... haha [X(]  Det får henne til å glemme tanken på å stå opp igjen [:-]

Og hadde du ikke hatt de skinnene, så hadde du klart det i løpet av 3 dager likevel! Du er da såpass sta at du ikke hadde hatt noen utfordringer der [:)]

Kjempe kul seng Digget at den var knall rosa!!!
Er snart klar for stor seng her også, må bare flytte først å få større rom hahhahaa, neida skal kjøpe på ikea snart. De andre møblene hennes er fra Ikea så tenkte å kjøpe sengen som hører til.
Grattis med flaske slutt, det må være deilig å bli kvitt de nå [:D][:D]

Og hadde du ikke hatt de skinnene, så hadde du klart det i løpet av 3 dager likevel! Du er da såpass sta at du ikke hadde hatt noen utfordringer der [:)]

Nei det er jo sant [:)][:)] hahaha, (du skulle bare visst hvor konfliktsky jeg egentlig er med dronninga.. [8D])

ORIGINAL: Årolilja

Er snart klar for stor seng her også, må bare flytte først å få større rom hahhahaa, neida skal kjøpe på ikea snart. De andre møblene hennes er fra Ikea så tenkte å kjøpe sengen som hører til.

Hjemmelakkert seng ble til rosa bilverksted.. hahaha, det kom så mye rosa lakkstøv at hele gulvet på Tocar er råååsa det og..[8D]

Men er du på flyttefot til vestfold eller??[:D]  og HAR du fått solgt egentlig? hvor er dansken ?

ORIGINAL: Lena Levegg

Nei det er jo sant [:)][:)] hahaha, (du skulle bare visst hvor konfliktsky jeg egentlig er med dronninga.. [8D])

Åja hahaha, nei la meg leve i illusjonen nå da! [:D]

Hjemmelakkert seng ble til rosa bilverksted.. hahaha, det kom så mye rosa lakkstøv at hele gulvet på Tocar er råååsa det og..[8D]

Men er du på flyttefot til vestfold eller??[:D]  og HAR du fått solgt egentlig? hvor er dansken ?

Vestfold???

Vestfold???

[8D] hun får fortelle selv..

(hahaha, og jeg legger ikke opp til at nå MÅ hun [:-])

Vestfold???

[8D] hun får fortelle selv..

(hahaha, og jeg legger ikke opp til at nå MÅ hun [:-])

Ble ikke noe særlig nysgjerrig nå kjenner jeg [:-]

Åro, come on!! [:D]

Hahaaa nei jeg føler aldeles ikke noe fortelle press nå Lena [8D][:D]

Jeg får ikke importert dykker'n til Nesodden pga han har barna sine 9-12 dager i mnd ca, da må han se de mindre...og det ønsker jeg ikke...Har allerede en som ikke gidder se dattern sin og vil ikke presse en annen til å se barna sine mindre....så alt. er å flytte dit eller bo alene på hvert vårt sted..får se hva som skjer.

Har ikke solgt enda og aner ikke når det blir solgt, så jeg bare slapper av hos mamma i mens. Michael bor i huset enda. Jeg var innom der i går for å levere noe og måtte gi en beskjed, det var føste gang jeg så han siden 18 mai. Det gikk greit, jeg fikk ikke akutt "synes synd på" følelse. Kansje det begynner å gi seg litt. [:D]

ORIGINAL: Valpolicella

Jeg får ikke importert dykker'n til Nesodden pga han har barna sine 9-12 dager i mnd ca, da må han se de mindre...og det ønsker jeg ikke...Har allerede en som ikke gidder se dattern sin og vil ikke presse en annen til å se barna sine mindre....så alt. er å flytte dit eller bo alene på hvert vårt sted..får se hva som skjer.

Har ikke solgt enda og aner ikke når det blir solgt, så jeg bare slapper av hos mamma i mens. Michael bor i huset enda. Jeg var innom der i går for å levere noe og måtte gi en beskjed, det var føste gang jeg så han siden 18 mai. Det gikk greit, jeg fikk ikke akutt "synes synd på" følelse. Kansje det begynner å gi seg litt. [:D]

Hva er det med disse M-ene? [8|] Har han ikke sett henne siden 18 mai heller??? [&:]

Koselig at du har fått deg ny kjæreste da [:)]

Nei han har ikke sett henne siden 18 mai...han er en smule vrang etter bruddet....[8D]

Takk,koser jeg meg[:D] mens jeg skyyyver vekk den dårlige samvittigheten.

Nei det skjønner jeg.. dere får ta tiden til hjelp, er ikke no vits i å stresse inn i noe [8|]  og så lenge det er greit for mor å bo der, så er jo det et
veldig billig og bra alternativ.. hehe. Med barnevakt og middag [8D]  Storfamilien er undervurdert, skulle ønske mamma ville bo hos oss jeg..hahaha!

Merkelig at det huset ikke vil bli solgt da, er jo så drit lekkert! Men til våren går det nok kjapt vil jeg tro..
Han gjør ikke mye av seg her ute, for jeg har bare sett han 1 gang.. [:-] Og NEI, det er ikke synd på han!!!! så bar du har våknet opp.. haha [:-]

Den dårlige samvittigheten kan du bare legge i en boks og sende i posten til Mr. Vrang som sitter i huset sitt og surmuler! Det er jo HAN som burde ha den, ikke du! [:)]

Back
Topp