3 dager igjen,og....

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Idag er det 3!!!!! dager igjen til vår oul :D Gleder meg kjempe masse,men så fikk eg tlf fra gubben nå at han måtte reise til ølen i morgen på jobb.. Aner ikkje hvor lenge han blir,så har et håp om han kommer hjem til fredag,men er nokk ikkje så heldig nei. Tenkte eg skulle spør om svigermor ville ha minstejenta på overnatting da eg må reise tidlig avgårde og om min mor ville vert med meg,så eg slepper og reise alene...

Uff da :(
Han kan ikke få noen timer fri heller til å være med deg?
Ja det blir sikkert veldig lang reising på han, men det er jo mulig å undersøke?
Han vil vel helst ikke gå glipp av dette han heller?
Hvor er det du skal ha UL?

Synd at far ikke kan delta men det blir nok en stor opplevelse for din mor!

Skal høre med han om det er mulighet for han og bli med,har time på SUS(stavanger)9.30 og må reise herifra med 8.15 ferja.. Men tviler igrunn på det,da vi bor langt unna ølen og han ikje kjører bil.... Men ska lhøre med han når han kommer hjem i dag

Så kjedelig! Håper han rekker tilbake i tide. Hvis ikke blir nok moren din veldig glad for å få lov. :)

Det var synd at ikke faren får muligheten til å bli med da, men tror nok din mor er vel så god støtte og syns nok det blir kjempegøy. Min mor hinta igår om ho skulle være med, men vi håper på at han får den fridagen han har blitt lovt. :)
jeg gleder meg til å høre oppdatering fra OUL din... :)

Synd at far ikke kan delta men det blir nok en stor opplevelse for din mor!

Får håpe det kan ordne seg, hvis ikke så er nok moren din glad for å få være med ;)

Håper det ordner seg for pappaen :) lykke til :) vi har også OUL på fredag :-D

Back
Topp