3.dagen snuppa....

scorpio

Elsker forumet
kaster opp rett etter mating nå....(har bare vært 1 gang per dag da)
Virker som hun er for glupsk og spiser litt for mye,tar henne opp til skuldra for å rape(noe hun sjelden gjør)og hun kaster opp mye av maten igjen.Noen andre som har det sånn?

Kan jo legge til at igår så var det mye surving!Spiste veldig ofte og virket ikke fornøyd... Kanskje hun har vondt i magen stakkar!
Noen som har noen råd og tips???

Skal på helsestasjonen på torsdag så tenkte jeg ikke ville ringe å mase der før det heller!

godt mulig ho spiser for masse, øynene kan være sultnere enn magen på disse små også[:D]

prøv å la henne svelge ordentlig før ho får press på magen for å rape.

tips: nate raper ikke på skuldra. men viss vi lar han stå på fanget og presser han ned på huk, viss du skjønner, sånn at beina presser på magen men han er loddrett i kroppen, raper han som  en mann hver gang!

Jeg lar henne ligge rolig på armen noen minutter før jeg tar henne opp for å rape. Inbiller meg at det hjelper mot gulping, for her har det og pleid å komme opp att mye. Fikk høre på barselgruppe at lukkemuskelen ned til magen ikke er helt ferdig på de små, så derfor kunne det lett komme opp att en del melk hvis man begynte å "hesje" på dem for fort.. [:)]

hehe surving er kanskje et lokalt uttrykk!!!
Tja hva skal jeg kalle det: smågråting! Ikke sånn hyling liksom,skjønner??

Back
Topp