3 dagen med små bevegelser

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Deilig å kjenne tegn til små bevegelser fra jenta vår :)
Det er ikke de tydelige sparkene, mer som sprell og romstering :)
Men er på samme plass i magen og uten tvil lille Ida som sier hei :)
Kjente første sikre bevegelse på lørdag (17 uker), og har kjent både igår og idag!
Endelig! ❤
Er tredjegangs :)

Gratulerer med å kjenne bevegelser. Så fantastisk deilig som det er. Vite at mini faktisk er inni der og har det bra :))

Venter en liten engel i september 2013 <3

Så gøy!! Gratulerer med bevegelsene fra lille Ida:) godt å kjenne det,selv om du har vært på ul. .jeg kjente første sparket på søndag(mannen også) og hun sparket 2 ganger da han strøk meg i går og:) ellers kjenner jeg litt romstreringer. Er 19+2 og førstegangs.
blir fint med ei lillesøster til dine to i september, har vell en god del utstyr og kanskje?

Deilig med masse romstering ;) her har jeg kjente spark og bevegelser noen uker allerede, og kjenner liv hver dag! Herlig er det ;)

Gratulerer m små bevegelser, kjenner og litt og litt fra uke 14 :) var usikker og trodde at d var tarmene som rumle, men nå er d ingen tvil :)

ÅÅ så heldig du er! Gratulere :D
Håpa eg og kjenne noke snart! :)

Så gøy!! Gratulerer med bevegelsene fra lille Ida:) godt å kjenne det,selv om du har vært på ul. .jeg kjente første sparket på søndag(mannen også) og hun sparket 2 ganger da han strøk meg i går og:) ellers kjenner jeg litt romstreringer. Er 19+2 og førstegangs.
blir fint med ei lillesøster til dine to i september, har vell en god del utstyr og kanskje?
De andre er så store, og vi skulle i teorien ikke ha fler, så her må alt handles på nytt :P

Back
Topp