Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er det tredje dagen til jenten min i barnehagen. I dag skulle jeg gå. Jeg forlot en jente som hylgren og var helt fortvilet. 11mnd gammel bare! Det er helt forferdelig, tenk om jeg bare kunne gått hjemme. Har så dårlig samvittighetiselinn88 skrev:
888 skrev:
I dag er det tredje dagen til jenten min i barnehagen. I dag skulle jeg gå. Jeg forlot en jente som hylgren og var helt fortvilet. 11mnd gammel bare! Det er helt forferdelig, tenk om jeg bare kunne gått hjemme. Har så dårlig samvittighetiselinn88 skrev:
Jeg forstår så altfor godt hvordan du føler det. Skjønner ikke hvorfor dagens regjering skal tvinge mammaer i jobb så altfor tidlig. Er i alle fall slik politikken de fører føles på meg. Uff, håper det går seg til for jenten din og at du kan gi henne noen korte dager i starten.
mamma_møø skrev:
888 skrev:
Jeg forstår så altfor godt hvordan du føler det. Skjønner ikke hvorfor dagens regjering skal tvinge mammaer i jobb så altfor tidlig. Er i alle fall slik politikken de fører føles på meg. Uff, håper det går seg til for jenten din og at du kan gi henne noen korte dager i starten.
Sorry, dette er offtopic, men altså:
Du kan takke dagens regjering for at barnet har en forelder hjemme i et år - betalt.
Synes du det er for tidlig, kan du ta lengre permisjon om du vil det - ubetalt.
Til HI: Jeg skjønner det er vondt. Det river og sliter fremdeles i meg de få gangene snuppelure gråter ved levering, og hun er snart 3 år! Heldigvis skjer det nesten aldri. Men vondt er det likevel!