3-d

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
heihei alle sammen[:D] vi har veldig lyst å bestille time til sånn 3-d ultralyd.
hvor langt skal man være på vei??? eller rettere sagt så koster det jo litt så vi vil gjerne vente til vi ser babyen godt der inne:)[:D][:D]

har ikke vært selv men mener og tror det koster rundt 1000 kr,og tror du kan velge selv hvor langt du skal være på vei!

Jeg tok 3d på majorstuaklinikken og der kostet det 1000 kroner.
Du bør ringe å høre hva slags tid som passer best, for det varierer litt fra sted til sted.

Jeg var vel i uke 27, og da fikk jeg beskjed om at det var et perfekt tidspunkt!
Mellom 25 og 30 tror jeg er bra!

Vi skal dit i februarog da er jeg omtrent 26 uker på vei...best det da det koster litt slik at dere får best mulig ut av det[:D]

Jeg skal ta neste tirsdag. Er da i uke 30 og fikk beskjed om at det var et perfekt tidspunkt...hehe. [:D]

Jeg var på UL på vekstkontroll for en liten stund siden og da fikk jeg spørsmål om jeg hadde tid, og om hun kunne få ta 3d på meg..Jeg visste nesten ikke hva det var, så jeg svarte bare ja uten helt å vite på hva. Men jeg fikk det i hvertfall helt gratis jeg!! Kanskje de nettopp hadde fått apparatet og var gira på å prøve det ut? Uansett så var det kjempe herlig å se på!

Back
Topp