3-D ul, stort barn?

lykkemedto

Forelsket i forumet
Var på 3D ul i uke 28, og fikk beskjed om at lillebror var 14% større enn han burde. Hun syns dette var ett veldig stort "avvik" til å ikke være lenger på vei. Så hun sa at det var alternativer: enten er han bare stor, eller så er jeg lenger på vei enn ul-termin...

noen andre som har fåtbeskjed om stort barn? :)

Nei, men fikk beskjed om lange ben :) Såvidt innenfor normalen.

Ja mine to forrige var store barn i følge 3d.

Men med nr 1 så ble jeg ikke tatt seriøst og fikk ingen ekstra kontroll av babyen fordi at de mente at 3d ul ikke var bra nok grunn,dette var i 2008.
Med nr 2 målte de to ganger i svangerskapet.
Og jeg blir fulgt godt opp nå med nr 3 :)

Fått beskjed om at de har litt ekstra.. men ikke noe som jeg har reagert på, og de har ikke gitt meg grunn til å reagere på det heller..

Sent from my HTC One V using BV Forum

Jeg fikk beskjed om stort barn på 3d, og skal derfor på ny ulkontroll på sykehuset i uke 32!

Jeg gikk jo privat, fikk ikke beskjed om å komme inn igjen... Bør jeg ringe å be om det? Har født ei 'lita tulle' på 3.8kg, og hvis han her er større... Jeg er ikke store jenta!

Jeg gikk jo privat, fikk ikke beskjed om å komme inn igjen... Bør jeg ringe å be om det? Har født ei 'lita tulle' på 3.8kg, og hvis han her er større... Jeg er ikke store jenta!
Jeg var også på privat og han sa at etter hans målinger var hun 2 uker større enn hva termin tilsier, jeg har født begge mine fra før 2 uker før og de har da veid 3,8 kg ! Da kommer også denne 2 uker før sa han ! (Lov til å håpe ;)) Jeg datt på isen 3 dager etter dette og var da på ul på sykehuset, da nevnte jeg hva han hadde sagt på 3d og derfor ville de ha meg inn på ny kontroll i uke 32 ! Kan jo ihvertfall nevne det for legen/jordmora på neste kontroll kanskje ?

Back
Topp