3 cm og moden, 1 uke over termin...

frk.missi

Andre møte med forumet
ah, er så lei av å vente!
Var på overtidskontroll på sykehuset i dag, hadde 3 cm åpning var moden og hun kjente hodet til barnet. :) Meeeen, hvor lenge skal jeg måtte vente før jeg og får lille mirakelet i armene? Akkurat en uke over termin i dag, og sånn passe utålmodig. :p 

hun ville ikke sette igang, fordi det beste var om det startet av seg selv.
Fikk ny time til fredag, men får da virkelig håpe det skjer før det, og hvis ikke det så at de gjør noe mer da, tar vannet eller noe... Passe utålmodig og ventende.. :p

Du får kjøre på med hanky panky!emoticon
Sæden inneholder prostaglandiner som er det samme som de har i de tablettene/ gelen de bruker ved igangsetting, verdt et forsøk når du er så moden!

høres jo ikke ut som det er så veldig lenge igjen. håper det skjer noe snart!!

Jeg hadde 2 cm åpning og var moden på fredag - jordmor kunne også kjenne hodet på babyen min :) Terminen var på lørdag og jeg har ikke hatt noen tegn på at det skal skje noe. Skal på overtidskontroll på torsdag, da er jeg akkurat 41 uker. Er spent på om det har skjedd noe til da! :)

Krysser fingrene for oss, og at det snart skjer noe! :D

krysser alt for at dere føder snart emoticon

ah, hun kjente hodet her og, så vi får bare krysse fingrene for at noe skal skje snarest. ;)
Men en ting er helt sikkert, er hvertfall helt pyton å gå å vente på at noe skal skje, men hva annet kan man gjøre da, når man er over termindatoen endelig og ingen baby å se, gleder meg så til å endelig få treffe det lille merkelige livet som har levd noen lange mnder inni magen. KOM UT!! :D

Er i akkurat samme båt som deg. en uke over, 3 cm åpning, masse maserier, og etter overtidsvurderingen og strippingen idag har en blodig slimpropp gått litt etter litt, mens takene sitter i både rygg og mage. 
Håper virkelig det skjer av seg selv straks, og jeg slipper igangsettingen på fredag. Har til og med barnevakten på overnatting inatt i tilfelle..

Masse lykke til!!

Kjempe masse lykke til til alle dere som venter! Plutselig så er babyene deres her:) men jeg stemmer for det som Hestejenta sier,hankypanky fungerer virkelig når forholdene inni der er riktige;);)og akupunktur! Det fikk jeg da jeg kom inn med 2 cm,og det gav meg sterkere og mer regelmessige rier:)

Back
Topp