Jonathan`s mamma
Gift med forumet
flere som ser denne ukas 3 bryllup?
hva synes dere[:D][:D][:D]
hva synes dere[:D][:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vetlemeg
Eg skal ha eit forholdsvis enkelt bryllup, ute, men må sei eg vart nervøs når eg såg dette.. Var ikkje noko særlig syns eg...!![&:][&o][X(]
Håper mitt blir litt meir, bryllupete[8D]
ORIGINAL: hirly
ORIGINAL: vetlemeg
Eg skal ha eit forholdsvis enkelt bryllup, ute, men må sei eg vart nervøs når eg såg dette.. Var ikkje noko særlig syns eg...!![&:][&o][X(]
Håper mitt blir litt meir, bryllupete[8D]
Det kommer jo ann på hva dere gjør det til også vetelemeg! Hvordan dere setter deres preg på dagen... Er helt sikker på at du blir kjempefornøyd!!!
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
jeg syntes det var NYDELIG[:)]
for ti tusen fikk det de til, og man forventer vel ikke så mye selv når man er så ung som dette paret. forventningene blir jo større jo eldre man blir ang bryllup tror jeg...
enkelt, flott, personlig.
eneste JEG reagerte på var talen til mora! ALDRI dra opp stygge ting fra fortiden, og vi trengte strengt tatt ikke å vite at de hadde et stygt brudd i sin tid.
for ti tusen fikk det de til, og man forventer vel ikke så mye selv når man er så ung som dette paret. forventningene blir jo større jo eldre man blir ang bryllup tror jeg...
eneste JEG reagerte på var talen til mora! ALDRI dra opp stygge ting fra fortiden, og vi trengte strengt tatt ikke å vite at de hadde et stygt brudd i sin tid.
Velger å tro at hun nevnte det fordi det liksom var når de var "små" og uskyldige på et vis.. Hun var jo 15 når de slo opp første gangen, men det hadde ikke gjort noe om hun hadde droppa å si det altså..
Velger å tro at hun nevnte det fordi det liksom var når de var "små" og uskyldige på et vis.. Hun var jo 15 når de slo opp første gangen, men det hadde ikke gjort noe om hun hadde droppa å si det altså..
har ingenting å si, jeg oppfattet det som at brudeparet ble ille berørte over hele historien.