3 bryllup

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
flere som ser denne ukas 3 bryllup?

hva synes dere[:D][:D][:D]

Tja, vet ikke heeelt om dagens bryllupp faller heeelt i smak hos meg men[8D]

Men fin gave fra mora da[:D]

Jeg syns de har fått til utrolig mye for bare 10 000 kr!! [:)]

Syns hun ene var litt søt når hun ble skuffet fordi det ikke ble noe dessert på henne[:D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Jeg syns de har fått til utrolig mye for bare 10 000 kr!! [:)]

Og det syns jeg "dommerbrudene" må legge litt vekt på! [>:][:D]

synes det virket litt mere som en hagefest en et bryllup da.....[&:]

Det er kjempefint der.. Hadde dåpen til snuppa i det svære hvite huset der[:D] Det rette ved siden av teltet[:D] Nyyydelig der ja[:D]

Eg skal ha eit forholdsvis enkelt bryllup, ute, men må sei eg vart nervøs når eg såg dette.. Var ikkje noko særlig syns eg...!![&:][&o][X(]
Håper mitt blir litt meir, bryllupete[8D]

som hagefest så hadde det virkelig gjort seg, men bryllup. Neh..[&:]
MEN, med et budsjett på 10 000, så skal man ikke legge forventningene så altfor høyt heller, så sånn sjett så har de jo fått til en del allikevell. Ikke min stil, men nå var det ikke jeg som giftet meg heller[8D]

ORIGINAL: vetlemeg

Eg skal ha eit forholdsvis enkelt bryllup, ute, men må sei eg vart nervøs når eg såg dette.. Var ikkje noko særlig syns eg...!![&:][&o][X(]

Det kommer jo ann på hva dere gjør det til også vetelemeg! Hvordan dere setter deres preg på dagen... Er helt sikker på at du blir kjempefornøyd!!!

koselig nok som fest,men ikke bryllup... og synes det så ut som hun hadde på seg underkjolen av en brudekjole..

men den malerisekvensen var så morro, og de var jo så søte sammen. :) men hadde nok prøvd å spart ett år til eller noe,så jeg hade kunnet lagt litt mer i det.

ORIGINAL: hirly

ORIGINAL: vetlemeg

Det kommer jo ann på hva dere gjør det til også vetelemeg! Hvordan dere setter deres preg på dagen... Er helt sikker på at du blir kjempefornøyd!!!

Joda, det er sant,,![:)]
Håper og trur at mitt får eit litt anna preg, må hvertfall øve på å danse såg eg, gud det såg ikkje bra ut![:D][8D]

huff, liker egentlig ikke å kritisere, men dette blir ikke bra i mine øyne altså[&:] Og for å være helt ærlig, så ser det ikke ut som at de koser seg så uvettiges mye selv heller[&o]

jeg syntes det var NYDELIG[:)]
for ti tusen fikk det de til, og man forventer vel ikke så mye selv når man er så ung som dette paret. forventningene blir jo større jo eldre man blir ang bryllup tror jeg...
enkelt, flott, personlig.

eneste JEG reagerte på var talen til mora! ALDRI dra opp stygge ting fra fortiden, og vi trengte strengt tatt ikke å vite at de hadde et stygt brudd i sin tid.

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

for ti tusen fikk det de til, og man forventer vel ikke så mye selv når man er så ung som dette paret. forventningene blir jo større jo eldre man blir ang bryllup tror jeg...

eneste JEG reagerte på var talen til mora! ALDRI dra opp stygge ting fra fortiden, og vi trengte strengt tatt ikke å vite at de hadde et stygt brudd i sin tid.

Velger å tro at hun nevnte det fordi det liksom var når de var "små" og uskyldige på et vis.. Hun var jo 15 når de slo opp første gangen, men det hadde ikke gjort noe om hun hadde droppa å si det altså..

Velger å tro at hun nevnte det fordi det liksom var når de var "små" og uskyldige på et vis.. Hun var jo 15 når de slo opp første gangen, men det hadde ikke gjort noe om hun hadde droppa å si det altså..

har ingenting å si, jeg oppfattet det som at brudeparet ble ille berørte over hele historien.

har ingenting å si, jeg oppfattet det som at brudeparet ble ille berørte over hele historien.

ok

Back
Topp