3 blir til 4..

JuniMamma08

Betatt av forumet
Vi har bestemt oss.. [:)] Nå skal vi 3 bli til 4..
6.desember har jeg legetime - da skal spiralen ut.. [:)] Så da får vi bare håpe spiren fester seg [:)][:)]

God helg alle sammen [:)][:)]

koselig[:)]

tilleggspørsmål:

e d me pappaen t thea elle henge eg ikkje me lenger?[:)]

Weeeee!! Så koselig, snuppa!![:D][:D]
Krysser fingre for at alt går som det skal!! Blir nok stor stas for lille Thea også!![:D]

Koselig [:D]

ORIGINAL: Løvemamma83

tilleggspørsmål:

Takk [:)] Det er med pappan til Thea ja, så du henger helt med [:)][8D]

ORIGINAL: RonjaR

Krysser fingre for at alt går som det skal!! Blir nok stor stas for lille Thea også!![:D]

[:)][:)][:)][:)] Jaaa! Gleder meg!! Tusen takk for praten på Tryneboka og forsåelse og gode og søte ord snuppa! [:)][:)]
Jaaa, håper virkelig alt går som det skal! [:)] Litt rart å tenke på at jeg kunne hatt en 1åring også i jan-feb 2011 [:(] Men det var det beste da.. [:'(][:(] Thea var ikke planlagt for fem øre - men over alt i verden ønsket da man først kom over sjokket [8D] Elsker hun høyere enn alt! [:)][:)] Men føles godt å nå PLANLEGGE!!! [:)][:)][:)] gleder meg!

ORIGINAL: JuniMamma08

[:)][:)][:)][:)] Jaaa! Gleder meg!! Tusen takk for praten på Tryneboka og forsåelse og gode og søte ord snuppa! [:)][:)]
Jaaa, håper virkelig alt går som det skal! [:)] Litt rart å tenke på at jeg kunne hatt en 1åring også i jan-feb 2011 [:(] Men det var det beste da.. [:'(][:(] Thea var ikke planlagt for fem øre - men over alt i verden ønsket da man først kom over sjokket [8D] Elsker hun høyere enn alt! [:)][:)] Men føles godt å nå PLANLEGGE!!! [:)][:)][:)] gleder meg!

Utrolig koselig å prate med deg![:D] Lenge siden sist....[:)]
Planlegging er jo sååå koselig...ikke minst spennende!!
Masse, masse lykke til!!
Blir spennende å følge deg framover....husk å oppdatere!![8D]

Utrolig koselig å prate med deg![:D] Lenge siden sist....[:)]
Planlegging er jo sååå koselig...ikke minst spennende!!
Masse, masse lykke til!!
Blir spennende å følge deg framover....husk å oppdatere!![8D]

Utrolig koselig å prate med deg også [:D]
Jaaa, det er spenndene [:)] Måtte innom barnevognhuset idag baaare fordi jeg var lysten etter å titte på vogn [8D] (haha, )
Takk, snuppa [:)][:)] Masse masse lykke til med fødslen også [:)] Gleder meg til å se bilder og høre fødselshistorien [:)]
Jeg skal huske å oppdatere [:)][:)]

Var ikke mye respons på innlegget mitt gitt [8D] Men en hel haug som har vært innom [8D]

Så spennende[:D] Masse lykke til med prøvingen[:D]

ORIGINAL: AnetteN

Så spennende[:D] Masse lykke til med prøvingen[:D]

Fnis [:D][:D] Takk [8D][:)][:)]

Så koselig [:D]
Lykke til med prøvinga [:)]

Masse lykke til!! [;)]

Så kjempekoselig[:)]Gratulerer[:)][:)]

Lykke til! [:)]

ORIGINAL: Løvemamma83

tilleggspørsmål:

Takk [:)] Det er med pappan til Thea ja, så du henger helt med [:)][8D]

så bra at dere har funne utav ting, eg ekje den som e mest aktiv her inne. Men når eg var det før, så var det jo litt styr mellom dere. DErfor eg blei litt usikker på hvem d var ilag med.
Lykke til med prøvingen da, håper spiren kommer fort[:)]

Tusen takk jenter [:)] Teller ned til 6.desember nå [:)] føles lenge til [8D][8D]
Håper det klaffer raskt [:)]

Lykke til med prøvinga! sikkert god følelse å ha bestemt seg[:)]

Back
Topp