3 bilstoler baksete

Iris1

Flørter med forumet
Hei!
Vi får snart tredjemann, de to andre er 4,5 og 2. Vi har Bsafe izi plus (fremovervendt) og Joye I spin safe (med base og isofix)
Lurer på om noen vet om det hadde fungert med en axkid one ved siden av de to andre i baksete på en Ford S Max? Det er tre isofix seter bak i den .

Har ikke prøvd med akkurat det setene. Men jeg hadde S-Max nettopp fordi det er tre individuelle seter i baksetet og jeg fikk inn tre barnestoler uten problem. Om man vil så kan man jo og justere setene individuelt slik at de ikke står helt på linje, og dermed få litt bedre plass til barneseter...

Har ikke prøvd med akkurat det setene. Men jeg hadde S-Max nettopp fordi det er tre individuelle seter i baksetet og jeg fikk inn tre barnestoler uten problem. Om man vil så kan man jo og justere setene individuelt slik at de ikke står helt på linje, og dermed få litt bedre plass til barneseter...
Så fint å høre ☺️. Men du at du hadde tre bakovervendte? Vi blir nok uansett å ha den ene fremovervendt, så hvis den er i midten blir det nok bra. Men tror jeg vil få låne/prøve akkurat en slik stol for å dobbeltsjekke før vi kjøper

Så fint å høre ☺️. Men du at du hadde tre bakovervendte? Vi blir nok uansett å ha den ene fremovervendt, så hvis den er i midten blir det nok bra. Men tror jeg vil få låne/prøve akkurat en slik stol for å dobbeltsjekke før vi kjøper
Jeg hadde først to bakovervendte og en fremovervendt på fast basis. Men har også hatt både 3 og 4 bakovervendte innom når jeg har hatt andre med på tur.
Men er nok lurt å dobbeltsjekke, også i forhold til helling på bilstoler.

Back
Topp