3 barnsmor

KaiSi

Forelsket i forumet
Først må jeg si gratulerer så mye med alle søte små<3

Så kan jeg si at 3 unger er absolutt ikke det samme som 2! Her er dagene så hektiske at jec bare husker at jeg har stått opp om morgenen og lagt meg om kvelden
merker på de 2 eldste at de får lite oppmerksomhet av mamma og oppfører seg derfor på mange rare og utfordrende måter.
Jeg er dødsliten!!!! :'(

Skjønner det godt. Vi er fortsatt på sykehuset med mini og bare det å få de to store på halvtimes besøk gjør meg utslitt :(
Synes det er veldig sårt, men skjønner også at de er veldig gira. Jeg er også veldig redusert pga blodtap, så jeg håper det går fort over og at de roer seg og at jeg har mer overskudd når vi kommer hjem. Takk og liv for at mannen skal være hjemme for to uker!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jeg nyter livet som 3 barns mor og kan ikke si jeg merker så veldig forskjell jeg...med unntak av litt mindre voksentid på kvelden! Mine to store forguder lillebror.....

Her går det også overraskende bra. Men mine to andre er jo store da!
Men blir spennende å se denne uken, for nå skal mannen på kveldsskift!
Han var tilbake på jobb med en gang, for de har så mye å gjøre for tiden. Men han skal få ta de to ukene ved en senere anledning! Heldigvis! :)

Håper det går seg til for dere :)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Først må jeg si gratulerer så mye med alle søte små<3

Så kan jeg si at 3 unger er absolutt ikke det samme som 2! Her er dagene så hektiske at jec bare husker at jeg har stått opp om morgenen og lagt meg om kvelden
merker på de 2 eldste at de får lite oppmerksomhet av mamma og oppfører seg derfor på mange rare og utfordrende måter.
Jeg er dødsliten!!!! :'(

Uff.. Alt går må jeg vel bare si da. Jeg var hjemme med to små med 1,5 år i mellom sist og eldste i bhg. Ikke snakk om å få samkjørt sovinga og følte jeg ikke strakk til for noen, men her sitter jeg med fjerde lille nurk så det kan ikke ha vært så fryktelig gale! Hehe..

Back
Topp