3 barneseter i volvo v60

Ane79

Flørter med forumet
Noen som har fått plass til 3 bilstoler i Volvo V60? Og hvilke stoler har dere? Må ha to beltestoler og en babystol med base.. Finnes en veldig smal beltestol som kan få plass i midten? Jeg mener vi må ha ny bil, men mannen tar ikke helt hintet :P

Ikke det du spør om, men vi var V70, vi får 3 seter i bredden, lengden i baksetet er ikke noe å skryte av. Så vi mister all benplass forran. Bytter bil nå til skoda superb, men er ENORM inni.

Syns v60 var for liten til ett barn bare jeg:o vogna tok all plass i bagasjerommet, og ikke veldig stor plass til bilstol heller så tenker det skal mye til for å finne noe som passer samtidig som det blir behagelig.

Syns v60 var for liten til ett barn bare jeg:eek: vogna tok all plass i bagasjerommet, og ikke veldig stor plass til bilstol heller så tenker det skal mye til for å finne noe som passer samtidig som det blir behagelig.
Haha :) Snakker vi samme bil? Har nå to unger, og de har kjempegod plass baki.. Vi har også hatt tre barnestoler baki, men da var to av de uten isofix.. Har hatt to vogner baki også, men ikke bagvogn.. Hvilken bil kjører du?

Haha :) Snakker vi samme bil? Har nå to unger, og de har kjempegod plass baki.. Vi har også hatt tre barnestoler baki, men da var to av de uten isofix.. Har hatt to vogner baki også, men ikke bagvogn.. Hvilken bil kjører du?
Vi hadde Volvo v60 før, og når vi prøvde besafe izi kid i den så satt personen i framsetet utrolig trangt. Og emmaljunga vogn i bagasjen tok mesteparten av plassen:P altså man får stappa en del ting baki der, men ikke særlig praktisk. Hehe. Når vi bytta til cybex sirona ble det bedre plass da:) men som familiebil med småbarn og alt deres pikkpakk ble den for liten:o hehe:P

Vi hadde Volvo v60 før, og når vi prøvde besafe izi kid i den så satt personen i framsetet utrolig trangt. Og emmaljunga vogn i bagasjen tok mesteparten av plassen:p altså man får stappa en del ting baki der, men ikke særlig praktisk. Hehe. Når vi bytta til cybex sirona ble det bedre plass da:) men som familiebil med småbarn og alt deres pikkpakk ble den for liten:eek: hehe:p
Ja blir jo veldig trangt med tre seter.. Og som feriebil blir det ikke aktuelt, med en babyvogn og bagasje til 5 personer.. Begrenset hva vi får av bagasje i takboksen. Jeg prøver å overbevise mannen, men han er jo så j.. sta :P

Ja blir jo veldig trangt med tre seter.. Og som feriebil blir det ikke aktuelt, med en babyvogn og bagasje til 5 personer.. Begrenset hva vi får av bagasje i takboksen. Jeg prøver å overbevise mannen, men han er jo så j.. sta :P
Hehe ja det blir veldig begrensa. Var på en firedagers ferie med guttungen og mamma i volvoen, og den var smekkfull! Hehe. Da får du si til han at han kan finne ut av det selv og teste litt, så ser han vel det:P hehe. Veldig god bil da så skjønner jo at han vil ha den og:)

Vi har samme problem (annen bil), vi får 3 seter inn, men det er trangt. Men samtidig er det lite vi kjører alle 5 i hverdagen, og vi sparer veldig mange tusen hver gang vi stuer alle 3 inn i bilen. På langtur går det også at en tar fly (enten jeg med baby, eller en av de store)

Vi prøver og finner vi ut at det er for vanskelig gjør vi noe med det da.

Back
Topp