Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaSyns v60 var for liten til ett barn bare jegvogna tok all plass i bagasjerommet, og ikke veldig stor plass til bilstol heller så tenker det skal mye til for å finne noe som passer samtidig som det blir behagelig.
Vi hadde Volvo v60 før, og når vi prøvde besafe izi kid i den så satt personen i framsetet utrolig trangt. Og emmaljunga vogn i bagasjen tok mesteparten av plassenHahaSnakker vi samme bil? Har nå to unger, og de har kjempegod plass baki.. Vi har også hatt tre barnestoler baki, men da var to av de uten isofix.. Har hatt to vogner baki også, men ikke bagvogn.. Hvilken bil kjører du?
Ja blir jo veldig trangt med tre seter.. Og som feriebil blir det ikke aktuelt, med en babyvogn og bagasje til 5 personer.. Begrenset hva vi får av bagasje i takboksen. Jeg prøver å overbevise mannen, men han er jo så j.. staVi hadde Volvo v60 før, og når vi prøvde besafe izi kid i den så satt personen i framsetet utrolig trangt. Og emmaljunga vogn i bagasjen tok mesteparten av plassenaltså man får stappa en del ting baki der, men ikke særlig praktisk. Hehe. Når vi bytta til cybex sirona ble det bedre plass da
men som familiebil med småbarn og alt deres pikkpakk ble den for liten
hehe
![]()
Hehe ja det blir veldig begrensa. Var på en firedagers ferie med guttungen og mamma i volvoen, og den var smekkfull! Hehe. Da får du si til han at han kan finne ut av det selv og teste litt, så ser han vel detJa blir jo veldig trangt med tre seter.. Og som feriebil blir det ikke aktuelt, med en babyvogn og bagasje til 5 personer.. Begrenset hva vi får av bagasje i takboksen. Jeg prøver å overbevise mannen, men han er jo så j.. sta![]()
Vi har samme problem (annen bil), vi får 3 seter inn, men det er trangt. Men samtidig er det lite vi kjører alle 5 i hverdagen, og vi sparer veldig mange tusen hver gang vi stuer alle 3 inn i bilen. På langtur går det også at en tar fly (enten jeg med baby, eller en av de store)Ja blir jo veldig trangt med tre seter.. Og som feriebil blir det ikke aktuelt, med en babyvogn og bagasje til 5 personer.. Begrenset hva vi får av bagasje i takboksen. Jeg prøver å overbevise mannen, men han er jo så j.. sta![]()