3 barneseter i bil

Medusa_83

Forumet er livet
Noen som har noen anbefalinger å komme med her?

Har hørt at det går med Volvo V70, Skoda Superb, Ford S-max, VW Touran, Peugeot 5008... Noen som har noen av disse bilene, eller andre tips? Skulle helst hadd 4WD

Vi har s Max og der er det 3 seperate seter med isofix i alle bak:) så god plass men har dessverre ikke 4wd

Vi har Ford Galaxy. Suveren ift plass i baksetet og bagasjerommet. Vi er superfornøyde!

Vi har en Citroen Xsara Picasso, og den har god plass til 3 barneseter bak, men bare 2 som kan festes med isofix. Vet at det også finnes en ''storebror'' modell som har 7 seter der to kan tas opp og legges ned enkelt.

Nå har jeg ingen av bilene der, men jeg vet det går i Skoda Suberb, at den kommer med 4WD, at det er kjempegod plass i baksetet og i forsetet og ikke minst det er god plass i bagasjerommet. Trenger jeg å nevne at det er drømmebilen? Hehe,
Tenker det er like så viktig å se på bagasjeromsplass også. Ellers har du også VW Caravelle.

Nå har jeg ingen av bilene der, men jeg vet det går i Skoda Suberb, at den kommer med 4WD, at det er kjempegod plass i baksetet og i forsetet og ikke minst det er god plass i bagasjerommet. Trenger jeg å nevne at det er drømmebilen? Hehe,
Tenker det er like så viktig å se på bagasjeromsplass også. Ellers har du også VW Caravelle.
He he :) Så langt det lar seg gjøre, ønsker jeg meg noe som er hakket mer sexy enn Caravelle. Mulig vi ikke kommer til å ha råd til 4WD i første omgang, men skal i alle fall begynne å følge med litt. Håper litt at vi kan "lure" svigerfar til å selge oss V70-en sin neste vår, men vi får se....

He he :) Så langt det lar seg gjøre, ønsker jeg meg noe som er hakket mer sexy enn Caravelle. Mulig vi ikke kommer til å ha råd til 4WD i første omgang, men skal i alle fall begynne å følge med litt. Håper litt at vi kan "lure" svigerfar til å selge oss V70-en sin neste vår, men vi får se....

Ja, Caravelle er ikke særlig fine biler, men gud så praktiske. Vi må ha oss ny bil, men klarer ikke bestemme oss for hva. Caravelle er stort og praktisk. Suberben har bedre kjøre komfort og ser bedre ut.

Back
Topp