Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he Så langt det lar seg gjøre, ønsker jeg meg noe som er hakket mer sexy enn Caravelle. Mulig vi ikke kommer til å ha råd til 4WD i første omgang, men skal i alle fall begynne å følge med litt. Håper litt at vi kan "lure" svigerfar til å selge oss V70-en sin neste vår, men vi får se....Nå har jeg ingen av bilene der, men jeg vet det går i Skoda Suberb, at den kommer med 4WD, at det er kjempegod plass i baksetet og i forsetet og ikke minst det er god plass i bagasjerommet. Trenger jeg å nevne at det er drømmebilen? Hehe,
Tenker det er like så viktig å se på bagasjeromsplass også. Ellers har du også VW Caravelle.
He he Så langt det lar seg gjøre, ønsker jeg meg noe som er hakket mer sexy enn Caravelle. Mulig vi ikke kommer til å ha råd til 4WD i første omgang, men skal i alle fall begynne å følge med litt. Håper litt at vi kan "lure" svigerfar til å selge oss V70-en sin neste vår, men vi får se....