3 Barneseter i baksetet

Baby10_14_18

Betatt av forumet
Har noen av dere erfaring med 3 barneseter i bil? Noen som har noe å anbefale? Skal ha en vanlig beltestol, en bilpute og en bakovervendt babystol.
 
Vet ikke hvor høyt putebarnet ditt er men dette nye Besafe-setet kan brukes helt opp til 150 cm. Så hvis barnet er endel under 150cm ville jeg kjøpt 2 stk av dette og testet ut hvilket babysete dere får plass til ved siden av.

Disse er noe av det smaleste å få tak i av beltestoler ut fra researchen vi har gjort. Skal ha samme oppsett som dere , men har allerede veldig brede seter til de to største som det ser ut som vi må bytte ut minst ett av for å få plass til babysetet.

Vi gikk for Maxi Cosi Pebble plus, har inntrykk av at de fleste bavyseter ikke tar all verdens plass, men mulig jeg tar feil der... [emoji846]
1eca6a1a2f0548997b9b7a06bc18fa67.jpg
79a7cf57f7c97bbbd9aa14dab680867f.jpg
 
Kommer an på hvilken bil du har ift bredde og type seter. ift babysetet kan også den delen man sitter på/fester basen på ha noe å si ift riktig helning
 
Kommer an på hvilken bil du har ift bredde og type seter. ift babysetet kan også den delen man sitter på/fester basen på ha noe å si ift riktig helning
Signerer dette også, helt klart viktig å teste setene i bilen før man kjøper [emoji5]
 
Signerer dette også, helt klart viktig å teste setene i bilen før man kjøper [emoji5]
Jepp
Men jeg testet seter for noen uker siden og slet med riktig helning og da ringte de til kontakten sin hos produsent. Fikk beskjed om at med basene kan man legge noe under for å få riktig helning på setet. Ikke bak, men under for å få rettet opp.
 
Jepp
Men jeg testet seter for noen uker siden og slet med riktig helning og da ringte de til kontakten sin hos produsent. Fikk beskjed om at med basene kan man legge noe under for å få riktig helning på setet. Ikke bak, men under for å få rettet opp.
Ja det var lurt [emoji846]
 
Back
Topp