3 barn og bil

Hjertevaffel

Betatt av forumet
Septembermødre <3
Sensommerskattene 2023
Venter nå 3mann og må ha ny bil, har ikke plass til 3 barneseter i bilen jeg har nå. Golf 4 stasjonsvogn.
Så dere som har 3 barn eller venter 3, hvilken bil har dere/skal dere skaffe for å få plass til 3 barneseter? Blir beltestol, bakovervendt og babystol. Etterpå er det 2xbeltestol og bakovervendt. Har ikke altfor mye å rutte med så blir bruktbil. trenger tips til en billig og trygg bil med god plass i bredden på baksetene:)

Vet at Ford Smax skal være den med best plass til tre bilstoler, men har ikke den selv!

Jeg har hatt beltestol, bakovervendt og babystol i Volkswagen Touran. Gått helt fint [emoji4] God plass bak, kan også skyve setene frem og tilbake [emoji4]

Vet at Ford Smax skal være den med best plass til tre bilstoler, men har ikke den selv!

Den har de eneste jeg kjenner også med tre såpass små at de trenger 3 bilstoler :) den skal visst være the "go-to" bil om man skal ha plass til 3 stoler :)

De bilene som jeg har hørt passer til 3 barneseter er ; Ford smax, VW touran, VW sharan, Skoda superb.. Vi har selv VW touran og siden eldste snart er 140 holder dette for oss, men vet at smax og sharan er mer romslig i selve bakseter Mtp festing av barn osv:)

*sniker fra mars*

Vi kjøpte prius+seven i fjor og venter nå nr 3. Elsker den bilen! Rimelig, rimelig å forsikre, miljøvennlig, 3 separate bakseter og 7 seter totalt, godt utstyrt, god å kjøre og i det hele tatt en flott familiebil som lett blir glemt av [emoji3][emoji1362]

Vi har to v70er nå og skal bytte ut den ene med en Volvo xc90 fantastisk god bil med masse plass. Kommer i 5 og 7seter:)

*sniker fra mars*

Vi kjøpte prius+seven i fjor og venter nå nr 3. Elsker den bilen! Rimelig, rimelig å forsikre, miljøvennlig, 3 separate bakseter og 7 seter totalt, godt utstyrt, god å kjøre og i det hele tatt en flott familiebil som lett blir glemt av [emoji3][emoji1362]
Skal sjekke ut denne!:)

Vi har ford s-max og venter nr 3. Vi er super fornøyde og det er plass til tre seter med isofix. :)

Back
Topp