3 barn og bil

Trultemor87

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Nå som tredjemann kommer må vi ha ny bil. Vi kikker hovedsakelig på Ford c max, men har kikket litt på Peugeot 5008. Er det noen som har peugoten? Får man plass til tre barneseter ved siden av hverandre? Er den like romslig som x maxen? Eller er det noen evnt som har prøvekjørt og vurdert begge som vil si litt om de? :) vi skal selvfølge prøvekjøre og se på begge selv også;)

Jeg elsker Peugeot 5008'en vår :)
Plass til alle tre stolene, og vi får plass til den store Emmaljungen rett inn, må ikke sette den på tvers

Var og såg på ny 5008.. Det er den med best løysning på setene av bilene eg såg på i den str.. Hadde kjøpt den om vi fant brukt. Men det var ikkje og finne i nærheten :( men absolutt plass til 3 seter :) vi kjøpte touran. Den er vi veldig fornøyd med. Eg prøve kjørte x-Max men synst den var lite oversiktlig. Men dei eg kjenner som har den er fornøyd. Den har og god plass :)

Vi har s max, tre seter med isofix og vogna rett inn. Loving it

Var og såg på ny 5008.. Det er den med best løysning på setene av bilene eg såg på i den str.. Hadde kjøpt den om vi fant brukt. Men det var ikkje og finne i nærheten :( men absolutt plass til 3 seter :) vi kjøpte touran. Den er vi veldig fornøyd med. Eg prøve kjørte x-Max men synst den var lite oversiktlig. Men dei eg kjenner som har den er fornøyd. Den har og god plass :)
Her er det flust av begge modellene så det blir heldigvis ikke noe problem☺ er touranen romslig? Har kikket litt på den også. Både den og peugoten er en del rimeligere enn forden og det er jo absolutt ett pluss☺

Prøvd en haug med biler og siste var i dag s-max, den faller vi på og kommer til å kjøpe.
Fantastisk plass i den bilen.

Touran har vesentlig mindre bagasjeplass enn de andre 2 som er nevnt her i alle fall. Tror også den er trangere mellom seteradene.

Her er det flust av begge modellene så det blir heldigvis ikke noe problem☺ er touranen romslig? Har kikket litt på den også. Både den og peugoten er en del rimeligere enn forden og det er jo absolutt ett pluss☺
Den er stor nokk for oss med 3 små og stor hund hvertfall. Det er større plass i den en den ser ut. Og mangen smarte oppbevaringsløysninger. Bla rom under beina i baksete. Og små rom i tak og rundt om kring :) vi har 7 seter. Litt mer plass i 5 seteren sitt bagasjerom.

Vi kjøpte helt ny citroen c4 grand picasso nå, å det er virkelige en skjult perle for småbarnsfamilier. Fantastisk bra plass i den å mange smarte løsninger:) vi har 3 barn opptil 3,5 år å 3 isofix seter i baksete å det er det god plass til. Ifølge bilforretningen er den også større enn Peugeot. Vår er helt ny å den er helt fantastisk å kjøre:)

Touran har vesentlig mindre bagasjeplass enn de andre 2 som er nevnt her i alle fall. Tror også den er trangere mellom seteradene.

Bagasjerommet på touran er på 1857 mens 5008 er på 1750, så touran er nok større :)

Isofix på alle fem baksetene, kan stille på hvert enkelt sete og har god plass til tre barnestoler. Jeg fikk inn 5 barnestoler :D Men når alle 7 setene er oppe er det ikke mye plass igjen i
bagasjen :) Vi får plass til hund og emmaljunga mondial i bagasjen.
Så fornøyd med plassen, kunne gjerne vært litt større. Men da kunne vi jo like greit kjøpt en sharan :)

Vi kjøpte helt ny citroen c4 grand picasso nå, å det er virkelige en skjult perle for småbarnsfamilier. Fantastisk bra plass i den å mange smarte løsninger:) vi har 3 barn opptil 3,5 år å 3 isofix seter i baksete å det er det god plass til. Ifølge bilforretningen er den også større enn Peugeot. Vår er helt ny å den er helt fantastisk å kjøre:)
Er bagasjerommet romslig?

Vi har prøvekjørt 5008 og jeg likte den bilen veldig godt! Men pga at vi har ett pengesluk av en dyr BMW som vi ikke får solgt har vi nå blitt enige om å kjøpe en S-Max som vi kan få kjempe billig via mannens jobb(bilselger)!

Regner med vi blir kvitt den andre bilen til slutt og da skal jeg ha meg en 5008 ;)
Men absolutt god nok plass i S-Max å!

Er bagasjerommet romslig?
Det er veldig stort baggasjerom i den, vi har dobbel vogn med dypbag å i tillegg har vi plass til en stor hockeybag:) i tillegg er det veldig god plass i baksetene, den er sprekere å se på enn touran å 5008:) massasje i forsetene å elektrisk fotskammel på passasjersiden. Mye komfor i denne bilen:)

Det er veldig stort baggasjerom i den, vi har dobbel vogn med dypbag å i tillegg har vi plass til en stor hockeybag:) i tillegg er det veldig god plass i baksetene, den er sprekere å se på enn touran å 5008:) massasje i forsetene å elektrisk fotskammel på passasjersiden. Mye komfor i denne bilen:)
Såpass ja! Det er ikke værst☺ blir nødt til å kikke på de også skjønner jeg. Må dere ta av bagen på vognen for å få plass?

Back
Topp