3 barn i en vogn???

S@ra

Elsker forumet
Er det mulig å få plass til 3 barn i en vogn? Jeg har en 4-åring som ikke orker å gå hjem fra barnehagen, så han sitter i vogna sammen med lillebror. Nekter å stå på ståbrettet, han er sliten!!! Men til sommeren har jeg tre barn, og jeg skulle vel helst hatt plass til alle 3 i en vogn, hvor alle kan sitte, minste må ligge da.
Hmmmm....

Jeg har ei på 2 år og ei på 9 mnd og venter nr 3 nå, så jeg har akkurat samme problemet. Nå bruker vi søskenvogn fra Graco hvor størstemann sitter foran og minste ligger bak. Pratet om det senest igår om hvordan vi skal gjøre det da 3 kommer. Jeg har jo ikke sjangs til og trille 2 vogner :S Eneste tilfelle hvor jeg har hørt om ''3-barns-vogn'' er da man har spesial-bestilt det fra fabrikk :S

Det er lenge til sommeren.
4 åringen har da fått et godt halvår på seg, og vil for håpentligvis se nødvendigheten med at søsknene sitter i vognen og han heller bruker ståbrettet.
Det går nok bra skal du se.

Han ser nødvendigheten av det?? *ler* Han som er så egoistisk og egen..
tenker kun på seg selv han :)  Off, men jeg håper du har rett. Det er jo et halvt år til!

Han er jo såpass stor til sommeren at han bør jo nesten klare å gå hjem. Såfremt det ikke er snakk om flere kilometer da. La babyen ligge i den ene delen, så har du mellomsten fremst og storebror bak mellomste (eller omvendt) (legg ned ryggen helt) så har du plass til alle :)
Triller stadig rundt med 4 barn i ei tvillingvogn, ittno problem ;)

kan ikke mellomste stå på ståbrett, også evt søskensete til eldstemann. Evt kan du kjøpe en søskenvogn, også ha en oppå kalesjen (sånn gjør vi det i bhg hvor jeg jobber). Som andre sier skjer det jo også mye frem til sommeren, merker i hvertfall stor forbedring på 4 åringen her:)

Back
Topp