3 barn hvilke seter? hjelp trengst

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Spør om bilstoler også eg,kanskje det går viss vi kjøper nytt sete til hun mellomste oig han største.
Hvilke seter har dere i en stasjonsvogn?
Til nå har vi maxi cosi beltestol og et britax forovervendt bilstol,og i januar kommer det et babysete. Han eldste med beltestolen skal sitte i midten,men det er så vidt vi får til å feste han. Finnes det seter som er noe smalere enn britax sin bilstol?

Denne dytter jeg på!

Vi kommer til å ha barnpå 0, 2 og 4 år, og lurer veldig på hvilke bilseter vi får plass til i bilen...

Vi har barn på 0,2 og 4.
Har Acta Graco Logico S til minste, forovervendt Britax til eldste og  BeSafe til mellomste... Eldste sitter i midten. Lurer litt på om vi får plass når minste er ferdig med babysetet...
Synes Britax setet er veldig bredt!

Mammaen til Linde skrev:
Denne dytter jeg på!

Vi kommer til å ha barnpå 0, 2 og 4 år, og lurer veldig på hvilke bilseter vi får plass til i bilen...

her blir det 0,2 og 5 men har to besafe stoler og det funker ikke å få plass til babysete da. 

Hvilken bil har dere da?

Om mellomste sitter forovervendt og veier over 15 kg så ville jeg kjøpt beltestol til henne tror jeg. Funnet et som var ganske smalt og kjøpt to nye av de til de eldste. Lurer på om Akta Graco sitt er ganske smalt. Så ville jeg kanskje hatt minste i midten med de eldste på hver side om det funker.

Back
Topp