3 barn fra før, ønsker en til :)

• Trådstarter Trådstarter *ønsker*
  • Opprettet Opprettet
Ø

*ønsker*

Guest
Jeg har blitt lett gravid alle 3 ganger og nå ønsker vi en til :) men jeg har folk rundt meg som har slitt i flere år uten å ha blitt gravid så nå tørr jeg ikke si noe til de at vi ønsker/prøver på en til :/

Jeg får så dårlig samvittighet for at de må slite og jeg klarer det så lett :(

Legge bort ønske om en til eller ?

Nei, vet du hva! Det er da virkelig ikke deres "problem" at dere blir fort gravide. Vær takknemlige og glade for det. :) Og hvis dere vil ha et barn til, så er det ingen som har noe med det. Men dere trenger jo ikke gå ut å fortelle det høyt til alle at "vi klarte det på første forsøk" hvis du tror at det dårlig stemning av det. Men la ingen ta fra dere gleden heller. :)

Det at dere ønsker en til, er det ingen andre som har noe med :) Hvis det er det dere vil, så syns jeg dere skal la være å bry dere om hva andre syns og mener, og kose dere med prøvingen :) Lykke til!

Det er veldig trist at enkelte sliter slik med å bli gravide, men det burde absolutt ikke stå i veien for dine ønsker om et barn til!

Vi har virkelig et ønske om et til barn:) føler ikke familien er komplett hvis dere skjønner :)

Selvsagt skal ikke det at andre sliter med å få barn stå i veien for dere.
Kjør på mener nå jeg.
Selvsagt er det vanskelig og trist for de som sliten med å få barn, men det er nå uansett ikke deres feil.

Nei, det er selvsagt helt greit at dere vil ha flere barn selv om andre sliter. Kjør på :D

Har selv vært blant dem som slet, men det betyr da ikke at ikke andre rundt skulle få "lov" til å få de barna de ønsket seg og kunne få. Sett i gang om det er det dere ønsker! :)

Back
Topp