<3 8 uker <3 har blitt til <3 9 uker <3

Hekla85

Elsker forumet
tråden har blitt litt gammel, så jeg benytter meg av anledningen til å gratulere meg selv og alle med 9 uker :) Og alle de andre ukene dere andr er :) HURRA FOR OSS :)

Jippi! Bare 4 uker igjen til jeg er 12 uker :)

Når jeg ligger her på sofaen, kvalm og trøtt, så kjennes det faktisk VELDIG lenge ut til :(
Har bare visst jeg var gravid fra 5+5 så kanskje derfor :)

Nå skal jeg feire med å gå å ta meg en lur, gleder meg til det nå iallefall :)

Samme her :-) Er deilig å ha kommet til uke 8 <3 den luren din misunner jeg! her er vi på hyttetur med sjøen, og 4 ivrige barn som ikke skal slappe av :- kvalmen kom for fullt på søndag, så er nokså ferige.... + nå ringte "svigerforeldrene" mine og sa de ville komme på overnatting... Åååhrr jeg gleder meg allerede til å legge meg i kveld! ;-)) god bedring til deg! jeg prøver å se positivt på det, så lenge jeg er kvalm så er vel alt ok med lille vackre i magen ><3 :-)>

Lykkeliten 86 <3 skrev:
Samme her :-) Er deilig å ha kommet til uke 8 <3 den luren din misunner jeg! her er vi på hyttetur med sjøen, og 4 ivrige barn som ikke skal slappe av :- kvalmen kom for fullt på søndag, så er nokså ferige.... + nå ringte "svigerforeldrene" mine og sa de ville komme på overnatting... Åååhrr jeg gleder meg allerede til å legge meg i kveld! ;-)) god bedring til deg! jeg prøver å se positivt på det, så lenge jeg er kvalm så er vel alt ok med lille vackre i magen ><3 :-)>

Gratulere til deg og :) Uffda, stakkars :( Syns du hadde fortjent en lur ja.
Du har vel rett i det at jo verre vi føler oss jo sikrere er det for at spiren klorer seg fast :)

Gratulerer med 8 uker:) 7 uker her i dag, feiret med å bestille legtime (som jeg fikk i uke 13!!) Det føles lenge til det...

Ja, det var lenge til! Men sånn er det vel kanskje i disse ferie tider....?

Jeg bikket også 8 uker  i dag :D 

skal på ny UL til onsdag, men det er jo så knøtte lite. Gleder meg til der man kan se ordentlig jeg :) 
Noen som vet når det er mest naturlig å ta UL?  vet det er obligatorisk i uke 18. Men det er lenge til det. Jeg har UL hver uke frem til uke 13 eller 14 trur jeg.. 
Pga risiko for sa. Bare lurer på når jeg kan se noe som kan sammenlignes med et barn:)

Gratulerer! Er åtte uker på mandag. :) håper du fikk en god dupp!

Den luren var deilig!
Men nå er jeg faktisk 9 uker, så denne tråden er litt gammel ;)
Gratulere til deg også :)

Gratulerer så mye med 9 uker :))

Back
Topp