3,5 åring - dyreparken .. Vogn?

Råsa Muffin

Gift med forumet
Jeg lurer veldig på om det er greit å kjøpe en sportsvogn som han kan sitte i om han blir sliten. Det tar jo på for voksne også, og gå rundt i parken en hel dag .. Hva hadde dere gjort?? [:)]

min 3 åring...JA!

Om jeg ikke husker helt feil, så leier dem ut vogner i dyreparken.

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Hun har ben å gå på. Hvis vi hadde leid en sånn tralle til å dra tingene rundt på, så kunne hun jo evt. sittet litt på den. 

Lurer litt på dette selv.. Jeg ville nok hatt vogn med meg ja.

Min 3,5 åring : Nei...

Men,
Du kan leie vogn i parken. Både søskenvogn, vanlig vogn og slike traller [:D] 
Trenger ikke kjøpe ei vogn bare får en dag i Dyreparken..

ORIGINAL: LillebrøsterAug2011

Om jeg ikke husker helt feil, så leier dem ut vogner i dyreparken.

Takk for info [:D]
Men tror jeg kjøper, så spiren også kan bruke den når h*n blir større også [:)]

Vogn til en unge på nesten fire år? Er dere seriøse? [:-]

ORIGINAL: Sicily

Så du mener at en 3,5 åring skal klare og orke å gå rundt overalt i hele parken, i maange timer ... uten å ta 50 pauser?

Enig.. tror ikke jeg hadde fått min 3 åring i vogn om det smalt en gang.. Og man tar jo pauser, sitter på skuldrene osv iløpet av dagen..?

ORIGINAL: [Malin]

Enig.. tror ikke jeg hadde fått min 3 åring i vogn om det smalt en gang.. Og man tar jo pauser, sitter på skuldrene osv iløpet av dagen..?

Vi skal dit 1 mnd før jeg har termin med en venninne, så orker nok ikke bære på han, eller ta han på skuldrene asså! Og han kommer jo ikke til å sitte i vognen hele tiden heller, han vil garantert gå. Men når/hvis han blir sliten.

vi var i dyreparken når snuppa var 4, og uten vogn, og var mye bedre enn med vogn. Du er litt friere på en måte.
men alikevel skulle vi gjærne hatt med vogn til meg! hahaha

ORIGINAL: hottieplottieflottie

De har jo Tralle utleier i dyreparken , ellers kjøper du paraplyvogn !

Kjøper jeg en vogn, kjøper jeg sportsvogn så h*n i magen kan ta over den senere!

ORIGINAL: Råsa Muffin

Så du mener at en 3,5 åring skal klare og orke å gå rundt overalt i hele parken, i maange timer ... uten å ta 50 pauser?

Man tar jo 50 pauser! Man stopper jo for å se på dyrene og annet. En frisk 3 åring har da ingenting i en vogn å gjøre? Var i dyrepark med et vennepar da vi var i USA og deres 3 åring holdt fint ut hele dagen, han. Min 3-åring var ikke med, men hun hadde lett klart det. Hun går jo søndagsturer med oss, og da går vi fint minst en mil!

Godt for de å ha noe å sitte å slappe av på, en lang dag i dyreparken kan bli slitsomt, selvom det er moro.... og de skal jo ha det gøy, så hvorfor tvinge en sliten 3åring til å gå rundt fordi h*n er så "stor" [:)] Men det er vel vogner og traller en kan få leid der, så slipper du å kjøpe..

[8|] de blir jo slitne da!! og jeg hadde ikke orket eller hatt rygg for den saks skyld,å båret på henne...min unge vil gjerne bli båret hele tiden enda,og orker ikke gå som hun selv sier[:-][8D] iallefall ikke rundt i en stor dyrepark hele tiden!!!
da er det bedre å ha med en vogn,så de kan ta pauser uten å stoppe 50 ganger i timen,enn å ikke ha vogn tiljengelig hvis den skulle trenges! vi bruker vogn litt enda vi,hun er 3

ORIGINAL: Råsa Muffin

Man tar jo 50 pauser! Man stopper jo for å se på dyrene og annet. En frisk 3 åring har da ingenting i en vogn å gjøre? Var i dyrepark med et vennepar da vi var i USA og deres 3 åring holdt fint ut hele dagen, han. Min 3-åring var ikke med, men hun hadde lett klart det. Hun går jo søndagsturer med oss, og da går vi fint minst en mil!
ikke alle unger er like da vettu

ja hadde hatt vogn, du kan leie i parken men da er det uten kalesje om du trenger det. er langt å gå igjennom parken, rundt og opp,ned bakker.

Back
Topp