Råsa Muffin
Gift med forumet
Jeg lurer veldig på om det er greit å kjøpe en sportsvogn som han kan sitte i om han blir sliten. Det tar jo på for voksne også, og gå rundt i parken en hel dag .. Hva hadde dere gjort?? [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LillebrøsterAug2011
Om jeg ikke husker helt feil, så leier dem ut vogner i dyreparken.
ORIGINAL: Sicily
Vogn til en unge på nesten fire år? Er dere seriøse? [:-]
ORIGINAL: [Malin]
Enig.. tror ikke jeg hadde fått min 3 åring i vogn om det smalt en gang.. Og man tar jo pauser, sitter på skuldrene osv iløpet av dagen..?
ORIGINAL: hottieplottieflottie
De har jo Tralle utleier i dyreparken , ellers kjøper du paraplyvogn !
ORIGINAL: Råsa Muffin
Så du mener at en 3,5 åring skal klare og orke å gå rundt overalt i hele parken, i maange timer ... uten å ta 50 pauser?
ORIGINAL: Sicily[8|] de blir jo slitne da!! og jeg hadde ikke orket eller hatt rygg for den saks skyld,å båret på henne...min unge vil gjerne bli båret hele tiden enda,og orker ikke gå som hun selv sier[:-][8D] iallefall ikke rundt i en stor dyrepark hele tiden!!!
ORIGINAL: Sicilyikke alle unger er like da vettu
ORIGINAL: Råsa Muffin
Så du mener at en 3,5 åring skal klare og orke å gå rundt overalt i hele parken, i maange timer ... uten å ta 50 pauser?
Man tar jo 50 pauser! Man stopper jo for å se på dyrene og annet. En frisk 3 åring har da ingenting i en vogn å gjøre? Var i dyrepark med et vennepar da vi var i USA og deres 3 åring holdt fint ut hele dagen, han. Min 3-åring var ikke med, men hun hadde lett klart det. Hun går jo søndagsturer med oss, og da går vi fint minst en mil!