<3 <3 <3

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Hjerte banket! :)) Blødningene trodde hun kom fra morkakefestet eller noe sånt.. Det kunne komme litt mere gammelt blod og jeg skulle komme tilbake hvis det oppstår noen større blødninger.. Neste kontroll 25 juli.. Men foreløpig var alt helt flott!!

Det må ha vært en lettelse!!
Gratulerer emoticon

Åh det var bra godt å høre!! 

så bra!! :) Godt å få det bekreftet

Så flott det var nok en lettelse tenker jeg, min tur i ilden med privat Ul  i morgen etter flere blødninger i helgen ;( Håper alt fortsatt står bra til ( så hjerteaktivitet på torsdag etter en liten blødning)

Heksa Augusta Tiden skrev:
Så flott det var nok en lettelse tenker jeg, min tur i ilden med privat Ul  i morgen etter flere blødninger i helgen ;( Håper alt fortsatt står bra til ( så hjerteaktivitet på torsdag etter en liten blødning)

Jaaa :) var deilig..!
Masse lykke til i morra.. Er du sykemeldt..? Jeg er sykemeldt pga kvalme og blødninger, men den går ut på onsdag, men veit ikke om jeg tørr og begynne å jobbe før jeg har passert uke 12...Har en jobb med myyye løfting..

JIPPI! Dette var gode nyheter, nå ble jeg glad :D

heidiea skrev:
Det må ha vært en lettelse!!
Gratulerer emoticon

Sign! :)

<3 Godt å høre! Ingenting er bedre enn et bankende hjerte! Får håpe du slipper med unødig bekymring med blødninger!

Ååå, så fantastisk! Jeg hadde troen på deg skjønner du!!

Tusen takk alle sammen..!! Kanskje det virkelig blir en baby på oss i februar.. :)) Gleder meg..!

Frk.MammaMor skrev:

Heksa Augusta Tiden skrev:

Jaaa :) var deilig..!
Masse lykke til i morra.. Er du sykemeldt..? Jeg er sykemeldt pga kvalme og blødninger, men den går ut på onsdag, men veit ikke om jeg tørr og begynne å jobbe før jeg har passert uke 12...Har en jobb med myyye løfting..

Takk skal du ha, ja jeg er sykemeldt. I dag har jeg holdt litt på i stallen og jammen har jeg ikke begynt å blø igjen ;( Huff håper det går bra i morgen....

Åh! Jeg satt på tlf min i pausen å sneik litt på bv, ble kjempe glad når jeg så den gode nyheten! Så nå måtte jeg inn å skrive. Gratulere så mye, deilig altså :)

Back
Topp