<3 22 uker <3

Maripåhaugen

Betatt av forumet
I dag er jeg 22 uker på vei....herlig! Rart å tenke på at jeg er over halvveis.... Hurra for meg, og for dere:)

Ha en fin dag fine juni jenter:)

Ja tenk på det! Tida bare flyr, og vi har ikke ordna noe enda! Nå har vi jo det meste da, så er ingen krise egentlig. Eller, den største avgjørelsen er tatt; vi har kjøpt oss ny bil. Får den om ei ukes tid. Så dette barnet kosta oss en del ekstra ;) Når har du termin igjen? Jeg er vel 20+3 i dag, men blir jo ks på meg helt i begynnelsen av juni, så har jo kortere igjen enn det ukene tilsier...

Jeg har termin 2. juni. Skal på UL igjen 2. februar - ble ei rift i livmorhalsen da det ble hastesnitt med storesøster, så det skal sjekkes ut om jeg må ha keisersnitt eller kan føde noemalt da...må si jeg er spent på den avgjørelsen...gruer meg veldig til fødsel merker jeg, så som det nærmer seg mer og mer. Ble litt mer alvorlig enn morro sist...

Ja, det er mer "alvorlig" denne gangen føler jeg og. Greit at de sjekker ut riften, da, og følger med!

Da blir det kanskje ks på oss begge da, og sånn noenlunde samme tid også ;)

Ja, det kan være:) Da får jeg 7-10 dager før termin som jeg skjønte på jordmor.

Hurra for 22 uker, tiden går utrolig fort!! Bra at du blir fulgt opp denne gangen. Tar de avgjørelsen om det blir keisersnitt eller ikke når du er på UL eller følges du fortløpende?

Ettersom jeg skjønte skulle de ta stilling til det på UL, godt å få en tidlig avklaring sa de - og det er jeg enig i:)

Back
Topp