<3 1+1=4 <3

Nei, 40 dager så jeg er offisielt høygravid! :D gleder meg helt vilt! Håper dere storkoser dere sammen nå❤️

Hehey!! :D Håper resten av ventetiden går fort! Det er virkelig bare å glede seg <3
 
Hei!

Ja, NÅ har jeg født :p Men hun kom altså ikke før 10 dager over termin, var redd jeg skulle bli kronisk gravid :p Du er vel ikke langt unna den oh, store datoen du heller! Hvordan er kroppen og tanker om fødsel??

Godt hun kom tilslutt da! :p hehe. Gratulerer så mye! :D

Nei ikke så langt unna nå altså! Under en mnd til termin woho :D har ikke så mange plager og syns det er koselig å være gravid, men er også lei nå :p det behynner å bli ordentlig tungt!

Gruer meg ikke så veldig til fødsel egentlig. Er bare spent og litt nervøs ;)
 
Godt hun kom tilslutt da! :p hehe. Gratulerer så mye! :D

Nei ikke så langt unna nå altså! Under en mnd til termin woho :D har ikke så mange plager og syns det er koselig å være gravid, men er også lei nå :p det behynner å bli ordentlig tungt!

Gruer meg ikke så veldig til fødsel egentlig. Er bare spent og litt nervøs ;)

Jej!!! :D Jeg tror at uansett hvordan svangerskapet har vært så begynner man å bli klar for å bli ferdig når det næremer seg slutten - man vil jo se det man har laget, hehe :D

Det er jo ikke vits å grue seg. Vondt blir det uansett :p Men da er man ikke langt unna målet <3 Masse lykke til med sluttspurten og kos deg med magen enn så lenge :)
 
Back
Topp