3 årsdager

Pia1972

Forelsket i forumet
Gratulerer til alle 3 åringer, her flyr tiden jammen avgårde [:)][:)] Mathias René er overalt, han snakker med klar rulle - r og kjenner igjen noen i familien sine forbokstaver på skilt og drikke-kartonger. Han er virkelig lang (94cm) og tung (16 kg). Han er framdeles en god solstråle som sover over 3 timer på dagtid enn så lenge. Vi koser oss stort med attpåklatten vår. Han har gått i barnehage dette året, og har akkurat fått plass i den lokale barnehagen til høsten, det er supert![:D]

Ja, masse gratulere te aille treåringan! Sjøl omn det ikje e mange ijænn her inne! :(

Erlend bryr sæ ailldeles ikje om bokstava! Men spille på wii ilage storebror, ut å håppe å klatre å leke, det like han. Synes og at åran han gådd fort! Rart at mindstamnn e tre år allerede :) Så heldig vi e! :)

Helt utrolig at "babyene" våre er blitt så store! [:o]

Vesla fyller jo ikke før i mai, men jeg føler likevel det er lenge siden småbarnstiden er over. Nr. 2 ble mye fortere "stor" synes jeg, sånn blir det vel når man har noen å strekke seg etter. [8D]

Har ikke målt henne i det site, men rundt nyttår var hun 95 cm lang og vel 14 kilo tung. Hun var på vekta her om dagen og den viste ikke så mye mer, men jeg tror hun har strekt seg endel, mange av klærne er plutselig blitt så korte. [:D]

Gratulerer med 3-årsdagene til alle sammen! [:D]

Back
Topp