3 års kontroll!

Sofiesmamma

Glad i forumet
Er dette noe som finnes?
Vår helsestasjon er veeeldig trege, og vi var ikke på 2 års kontroll før snuppa var nesten 3 år! Så derfor lurer jeg på om det er noe som heter 3 års kontroll også?
Har noen vært? Hva skjer på denne[:)]?

Hmm... trodde kanskje ikke det var noe før 4-årskontrollen nå, men litt usikker... Vi har i hvert fall ikke vært på noen kontroll på lenge! Men forresten, tannlege (tannpleier) er det nå rundt 3 år da.

Ja det var det jeg trodde! Vi har vært hos tannlegen :) Men ikke hørt noe om 3 års kontroll! Da stemmer vel dette da!!!

Tannlegen har ikke vi vært hos.. [8|] 

Og heller ikke noe kontroll på lenge, men her er de driittrege, Robin var på 4 års kontroll når han var 5 [&:]
Så det kan jo ta en stund før vi møter opp på HS gudskjelov, da er kanskje megga gått av med pensjon også [8D]

Tror ikke det er noe før 4 år, nei! Vi var på 2 års kontroll i juni tror jeg det var...[8|]

Tannlegen er når de er 3 år!!
HS er 4 år! Da skal de teste syn blant annet!

Går vel ikke fortere på HS framover heller...nå som de skal begynen å veie ungene igjen!!! [:)]
Positivt det assa!!!

Haha jeg må le, i dag fikk vi innkalling til 3-årskontroll på helsestasjon. Står ikke hva de skal gjøre der, men det får vi vel greie på når vi kommer dit. [;)]

Hverken tannlege eller 3års kontroll her enda!

Men vi var på 2 års kontroll i august tror jeg, så hvem vet... [;)]

Har en veninne som er lege på helsestasjon for barn i oslo.
Spurte henne igår, og hun sa det var ULIK praksis på dette fra hs til hs! Fra kommune til kommune osv!
Men de fleste steder er det 2 års og 4 års kontroll! Iallefall i de store kommunene! Så da regner jeg med at vi ikke hører noe før 4 årsen! :)

Back
Topp