3-åringenes bursdagskaker!

Pijah

Forumet er livet
Jeg tar meg friheten å lage en tråd, og så håper jeg at det kommer bilder i søkk og kav her etterhvert. Jeg skal oppdatere med Maja sine kaker når jeg får lastet de inn på denne PC'en. [:D]

Jeg holder av en plass!!

Så får vi se om jeg husker hvordan man legger inn bilder her da[;)]

ORIGINAL: Hulder

Usj, prestasjonsangst [8D]

sign....[8|][;)]

Skal vise dere den fineste kaka ever jeg[X(](har fjorårets kakefiasko friskt i minne[:o][8D])Holder av plass!

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Skal vise dere den fineste kaka ever jeg[X(](har fjorårets kakefiasko friskt i minne[:o][8D])Holder av plass!

Denne har jeg ikke fått med meg. Dooo tell [8D]

ORIGINAL: Julita

Vel, jeg er ikke kjent for å være no baker akkurat og det beviste jeg til gangs da jeg sku bake sjokoladekake til min kjære sønn ifjor. Skulle ta ut langpanna med sjokoladekaka og legge den på rist[8|][X(]Så varm kake på rist resulterte i at kaka satt seg fast da den ble kald og hele smørja gikk i oppløsning to timer før den sku serveres[:o][8D]MEN for å si det sånn så klarte jeg glatt og redde den og sjokoladekake ble det, men pen var den nok ikke

ORIGINAL: Julita

Vel, jeg er ikke kjent for å være no baker akkurat og det beviste jeg til gangs da jeg sku bake sjokoladekake til min kjære sønn ifjor. Skulle ta ut langpanna med sjokoladekaka og legge den på rist[8|][X(]Så varm kake på rist resulterte i at kaka satt seg fast da den ble kald og hele smørja gikk i oppløsning to timer før den sku serveres[:o][8D]MEN for å si det sånn så klarte jeg glatt og redde den og sjokoladekake ble det, men pen var den nok ikke

kanskje ikke så rart at det gikk så dårlig siden du drikker så innmarri mye[8|][8D][;)]

Rakel har bestilt Mummikake! Hehe.. Men vi får nå se hvordan det blir[8D]
Fortsatt noen uker igjen[;)]

Eg spurte ka kaka Ulrikke ville ha ... så lenge da var nonstop på kako så var ho fornøyd ... [:D]

Eg skal prøve meg på ei slik tog-kake, har eg funne ut [:)] Fant ei grei oppskrift på detsoteliv.no, der du deler ei langpanne med sjokoladekake i 6 deler, og lagar tog med fire vogner. How hard can it be lizzm [8|] [8D] Bilde kjem sikkert i morgon kveld [;)]

Back
Topp