3 åring og lære seg å tisse på do/potte

Lille meg 90

Glad i forumet
Har en på snart 3 år som i dag har begynt å vise interesse for å tisse uten bleia. Han har potte og doring. Men han vil ikke sitte å tisse. Han vil stå å tisse. Noen som har tips til en god potte som kan monteres på veggen?. Men lure litt på hva man skal gjøre ang barnehagen. Han må fortsette å tisse uten bleie i barnehagen og.

Har en på snart 3 år som i dag har begynt å vise interesse for å tisse uten bleia. Han har potte og doring. Men han vil ikke sitte å tisse. Han vil stå å tisse. Noen som har tips til en god potte som kan monteres på veggen?. Men lure litt på hva man skal gjøre ang barnehagen. Han må fortsette å tisse uten bleie i barnehagen og.

Sjekk ut tisseflaske :)
Ellers ville jeg ha oppmuntret til å prøve potte/do likevel, da det skal ekstremt mye til for at det ikke skal bli gris. Og far i huset burde være med på den leken som et godt forbilde fremover, om han ikke allerede sitter og tisser ;)
Sitte og tisse vil han trenge i ulike situasjoner senere også. Men begynn forsiktig, alt tiss må jo ikke i do enda, og uansett er det viktigste for bleieslutt å fortsette med jevnlige dorutiner hver dag, heller enn at det må komme noe hver gang.

3 åringene i min bhg står å tisser... Kan stå på krakk o. L bare dytte inn rompa så tissen går litt utover ☺️

Her både står og sitter 5 åringen, både hjemme og i Bhg. Tenker det å sitte kommer av seg selv etterhvert som han får litt trening.

Back
Topp