3 år og SNORKER!

*IdaMor*

Elsker forumet
Hei. Jeg har en gutt på litt over 3år, som for ca 6mnd siden begynnte og snorke(mye) og det virker som han må tekke pusten litt ekstra noen ganger. Oppi alt dette så svetter han hver natt, så mye at alt må byttes.
Googlet jo såklart dette og fikk opp masse forstyrrende og arvålige sykdomer.
Så det jeg lurer på er om flere har barn som snorker?
Og er det noe man kan få gjort med det?
For det virker som dette forstyrer søvnen hans veldig?
Spør her først, for jeg har en fastlege som tar lett på alt jeg kommer dit med

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde nok tatt en tur til legen. En kamerat av meg snorket mye da han var liten og måtte fjerne polypper i nesen. Han snorker enda, men det er visst bedre :p

Ja, tenkte det. Håper bare han gidder å sjekke gutten denne gangen... han har slitt med ørebetennelser før og veske på ene øret. Men legen har ikke giddet å sett på han når vi har vært der engang :(

Da vil jeg bare få foreslå en annen lege.
Slike leger irriterer meg så grenseløst.

Sønnen vår snorket mye da han var mindre. Ble henvist øre-nese-hals, og påvist store polypper. .. det var opp til oss å velge operasjon, da vi syntes dette var vanskelig ble det aldri operasjon, men det ser ut som han har vokst dette fra seg nå, og han snorker ikke lenger...

Kan være store mandler eller falske polypper. Ville fått henvisning til øre-nese-hals spesialist

Ville absolutt dratt til legen. Spør om henvisning til en barnelege?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da er time bestilt! Ble ikke før over påske, men det får gå :p håper han hører på meg denne gangen og henviser oss til øre,nese,hals. Han snorker så høyt om natta at han vekker lillebroren sin

Tenker også polypper og at en tur innom øre, nese, hals er lurt. Fjernet selv store polypper da jeg gikk på barneskolen og kan ikke forklare hvor mye lettere det ble å puste eller hvor mye mer uthvilt jeg var etter en natts søvn! Lykke til! :-)

Back
Topp