3års bursdag !

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Sønnen min fyller tre år til torsdag og dette skal feires neste helg !
guttungen ønsker seg da selvsakt en spiderman eller sjørvøverkake og jeg har jo veldig lyst til og lage dette til ham da. Det jeg da lurer på er om det er noen som har laget noen av de kakene før? og eventuelt har en enkel oppskrift og dele med meg ? =) jeg er ikke akuratt noe kake mester så vil helst ikke ha det så avansert :-P og noen som har noe inspirasjon om hva man kan servere? skal servere noe varm mat tenkte jeg før kakene! er det noen som har noe forslag gutten min er ikke noe veldig glad i den klassiske som er pølser ... så alle tips taes imot med glede =D

Det ligger en oppskrift på sjørøerskip på freia sin side.

Hva med hamburger
Spaghetti og kjøttboller
Taco
Minipizza

Toro langpannekake...finn oppskrift på sjørøverskip du kan bygge med langpannekake og sjokoladeglasur ;)
Pitapizza, lefseruller, sliders, fylte horn, lasagne, kjøttdeig og potetmosform med ost, middagsmuffins :)

I Sofies forrige bursdag serverte vi pizza først, en veldig enkel pizza med bare skinke, ost og tomatsaus. De spiste masse av den, så det var veldig greit. :)

Min erfaring er også at ungene spiser mer av muffins, gelé og potetgull/godteri enn kake, kake blir gjerne liggende halvspist på tallerkenen. Jeg ville nok heller bakt muffins og dekorert med spiderman-motiver. Hvis du ikke får kjøpt noe slikt der du bor, er det kanskje for sent å bestille fra ebay, men hva med å printe ut spiderman-motiver (og kanskje også sjørøvermotiver?) og stikke i muffinsene?
Slike muffins ser jo også overkommelige ut:
upload_2014-9-19_19-29-40.jpeg

I Sofies forrige bursdag serverte vi pizza først, en veldig enkel pizza med bare skinke, ost og tomatsaus. De spiste masse av den, så det var veldig greit. :)

Min erfaring er også at ungene spiser mer av muffins, gelé og potetgull/godteri enn kake, kake blir gjerne liggende halvspist på tallerkenen. Jeg ville nok heller bakt muffins og dekorert med spiderman-motiver. Hvis du ikke får kjøpt noe slikt der du bor, er det kanskje for sent å bestille fra ebay, men hva med å printe ut spiderman-motiver (og kanskje også sjørøvermotiver?) og stikke i muffinsene?
Slike muffins ser jo også overkommelige ut:
Vis vedlegget 78658
de var jo kjempe tøffe da :D må spørre mannen om han tror han klarer og dekorere de sånn ...
ja en enkel pizza går jo an å lage kanskje jeg lager pizzaboller det tror jeg at jeg er flinkere til hehe.. lett med pølser og sånn også med dumt når hoved personen ikke er noe fæn av det ;)

Pizza er alltid en slager her:)

Taco er også noe som "alle" liker:)

Ellers er jo gryterett med salat og godt brød godt, pasta/skinke/kylling salat.

Vi hadde spaghetti med ketchup da minste hadde Super Mariobursdag, skal si det gikk ned på høykant! I fjor ønsket han seg lasagne, det var også en slager i barnebursdag :D

Jeg lagde slike muffins til sjørøverbursdag, supperenkelt. Blå konditorfarge, lakrisbåter og sjørøverpynt fra Søstrene Grene :)

303982_10150357854701368_2180612_n.jpg

Her blir det laga pizza. Minsta liker ikke pølser. Så da syns jeg pizza blir enklest :)

de var jo kjempe tøffe da :D må spørre mannen om han tror han klarer og dekorere de sånn ...
ja en enkel pizza går jo an å lage kanskje jeg lager pizzaboller det tror jeg at jeg er flinkere til hehe.. lett med pølser og sånn også med dumt når hoved personen ikke er noe fæn av det ;)

Pizzaboller eller pizzahorn er sikkert flott det også. :) Skjønner godt at han ikke er fan av pølser, det er ikke jeg selv heller. :p Men vesla er typisk unge og elsker det.

Pizzaboller eller pizzahorn er sikkert flott det også. :) Skjønner godt at han ikke er fan av pølser, det er ikke jeg selv heller. :p Men vesla er typisk unge og elsker det.
nei ikke jeg heller.. har selv ikke spist pølse på mange år . likte det ikke som barn heller :p hehe

nei ikke jeg heller.. har selv ikke spist pølse på mange år . likte det ikke som barn heller :p hehe

Bah, nesten komisk at sambo valgte å "lage" pølse med brød til middag i går. Føltes veldig lite tilfredstillende. :p

Bah, nesten komisk at sambo valgte å "lage" pølse med brød til middag i går. Føltes veldig lite tilfredstillende. :p
hehe fysj :P mannen og pleier og steke seg noen pølser innimellom ! men han pleier heldigvis lage potetmos til å det liker jeg =D

Back
Topp