3åring på kino??e

x1xgotherina

Glad i forumet
Jeg og D skal se Byggmester bobb på kino på lørdag, gleder meg kjempe masse..

Men så begynte jeg å tenke litt...

hvordan fungerer det med sitting og sånn...
Han ser jo ikke over den høye seteryggen, må han sitte på fanget da??
Eller har de puter til de??
kan jeg ta med sånn bilstolpute hvis de ikke har noe der??

noen som har prøvd å ta med små barn på kino her??

ORIGINAL: Mrs.B

her har de i allefall sånn plastikk "seter" til å sette i kinosetet, som er til barn[;)]

får håpe de har det her også da...

går innom i morgen og spørr jeg[:)]

vært på kino med småen 3 ganger jeg. han er jo 2 mnd eldre enn din [;)]

første gangen så vi mamma mø og krakå = stor hit.
andre gangen så vi madagaskar 2 = ikke vellykka, småen ville gå etter 5 min

nå sist var vi å så istid 3 og tja .. hvem hadde trodd at istid 3 skulle være så skummelt. ikke jeg iallefall. småen ble redd når de store dinosaurene kom, og jeg ble super stressa og ville gå. det ville jo selfølgelig ikke småen, og hylskreik. snakker ennå om dinosaurene og vil på kino og se den en gang til [8D]

så bra dere skal se byggmester bob [:D] plasser noe gotteri på fanget hans, så skal jeg vedde på at dere koser dere kjempe masse.

og ja det er seter til de.

ORIGINAL: EmmaT

vært på kino med småen 3 ganger jeg. han er jo 2 mnd eldre enn din [;)]

første gangen så vi mamma mø og krakå = stor hit.
andre gangen så vi madagaskar 2 = ikke vellykka, småen ville gå etter 5 min

nå sist var vi å så istid 3 og tja .. hvem hadde trodd at istid 3 skulle være så skummelt. ikke jeg iallefall. småen ble redd når de store dinosaurene kom, og jeg ble super stressa og ville gå. det ville jo selfølgelig ikke småen, og hylskreik. snakker ennå om dinosaurene og vil på kino og se den en gang til [8D]

så bra dere skal se byggmester bob [:D] plasser noe gotteri på fanget hans, så skal jeg vedde på at dere koser dere kjempe masse.

og ja det er seter til de.

bare å bli med hvis dere vil[:)]

Var på kino med snuppa mi som straks blir 3 i går[:)] Hun satt på plastikksete til å starte med, men synes fort mamma sitt fang var mer comfy[;)]

Vi så Curious George, den varte 1 time og 15 minutter, gikk veldig bra, men ti minutter før filmen var ferdig sa hun "Nå kjører vi hjem!" og så reiste hun seg og gikk[:D]

Hadde egentlig tenkt å ta henne med på Istid 3, det er jeg glad jeg ikke gjorde, vi så traileren på kinoen før filmen, og hun ble vettskremt!

tok med min snart 3åring på kino i går, gikk over alle forventninger selv om hun satt på fanget mitt halve fimen fordi hun så nederste kanten litt dårlig.
hun eeelsket istid 3 (mammaen hennes og som holdt på å le seg skakk ihjel halve filmen)

ORIGINAL: EmmaT

tja mulig mulig vi blir med. er det i sandnes dere skal?

ja, klokka 13:00 på lørdag går den [:)]

droppa tanken på istid, da jeg hørte en kompis hadde tatt med seg 5åringen, og hu hadde blitt vettaskremt[8D]
og nå tar jeg værtfall ikke lille pingla mi med på den når det er flere som sier det sammen...
Blir byggmesteren på oss ja[:)]

ORIGINAL: gotherina

droppa tanken på istid, da jeg hørte en kompis hadde tatt med seg 5åringen, og hu hadde blitt vettaskremt[8D]
og nå tar jeg værtfall ikke lille pingla mi med på den når det er flere som sier det sammen...
Blir byggmesteren på oss ja[:)]

Ja, det å gå på kino er jo i seg selv en overveldende opplevelse for en liten en! Tenkte i grunn ikke så mye over det, før jeg satt det og synes det ble litt for mye etterhvert, med mine gravidoverfølsomme ører[;)]

Vi var på kino for to uker siden og så Laban - hun hadde ikke problemer med å se over stolryggen i det hele tatt - lerrettet er jo langt opp på veggen. 

Hehe, mannen min tok med seg Trym på Byggmester Bob for litt over ei uke siden. Trym var helt klar for å se Bob, og det med godtepose i hånden. De kom inn å satte seg, og der satt de i 5 minutt før de reiste seg å gikk igjen, for lyden på reklamene i forkant av filmen var så høy at Trym ble redd og ville bare heim til mamma å se Bob[:D][;)]

Back
Topp