2ultralyd overstått:)

♡♡♡

Så koselig :) Hvor langt er du på vei?

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra ♡ Hvor langt var du på vei nå igjen? trodde ikke det var så mange dager mellom oss? :)
Jeg skal ikke tilbake før i uke 12, føles lenge til :P hehe..

Er 9+5 i dag gyn mente 9+6:) men vet jo når egge ble befrukta så. Hadde jo en blødning i uke 6, derfor oppfølging:) får en til om 3 uker å da ordinær ul etter det. Syns det er godt at vi blir fulgt opp, Åsså er det så deili å se når man er så nervøs hele tiden:)

Er 9+5 i dag gyn mente 9+6:) men vet jo når egge ble befrukta så. Hadde jo en blødning i uke 6, derfor oppfølging:) får en til om 3 uker å da ordinær ul etter det. Syns det er godt at vi blir fulgt opp, Åsså er det så deili å se når man er så nervøs hele tiden:)
Åja, hadde glemt blødningen din :/ Men godt det ikke var noe farlig og at lilespire har det godt :) Jeg er 9+1 idag, så ikke mange dagene forskjell da ;)
Kan de forresten endre termin dato ved ul når det er ivf??

Åja, hadde glemt blødningen din :/ Men godt det ikke var noe farlig og at lilespire har det godt :) Jeg er 9+1 idag, så ikke mange dagene forskjell da ;)
Kan de forresten endre termin dato ved ul når det er ivf??
Nei det tror jeg ikke di kan, var jo å så nerme, å er jo i grunn bra at baby ligger litt foran å ikke etter:)

Så fantastisk!
Utrolig fascinerende hvor mye liv som alt er i den lille kroppen <3

Så herlig ;)

Back
Topp