2netter på sykehus

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
forrige uke var baby innlagt på sykehus, jeg var der sammen med ho. Ho hadde bronkolitt og rs-virus.. Kjempeskummelt, ho hadde vært litt "tett" noen dager, her har de 2 eldste barna og meg selv harka og hosta mer eller mindre de 3 siste mndene.. så ble baby syk også.. brått fikk ho pusteproblemer og vi dro til legevakta og så ble vi sendt videre til barneavdelingen og ble innlagt der.. fikk saltvannsinhalasjoner fikk nesa sugd ut for slim ca hver 2-3time i 2 døgn så dro vi hjem og fortsatte med inhalasjoner og nesedråper hjemme.. nå er ho nesten frisk bare litt små hosting.. Så gikk heldigvis bra :)

Ufff... Vanskelig når små babyer blir syke. Godt å høre at alt gikk bra. Vi har også begynt å småhoste og lille babyen er tett og mye slim som iblant kommer opp. Håper at det ikke blir verre. Trøtt på alle virus og forkjølelser. Andre gangen siden september :(

Så utrolig skummelt! Godt det gikk bra, fortsatt god bedring. Og takk for at du deler!

Åh så skummelt :( Godt å høre at det gikk bra. Fortsatt god bedring, til alle sammen! :)

Ufff... Vanskelig når små babyer blir syke. Godt å høre at alt gikk bra. Vi har også begynt å småhoste og lille babyen er tett og mye slim som iblant kommer opp. Håper at det ikke blir verre. Trøtt på alle virus og forkjølelser. Andre gangen siden september :(
Takk :) Huff ja, ikke gøy når babyer er syke, men "heldigvis" et ganske vanlig virus for små babyer med søsken så er ikke et sjelden fenomen.. God bedring til din lille ogaså :)

Så utrolig skummelt! Godt det gikk bra, fortsatt god bedring. Og takk for at du deler!
Takk, veldig skummelt, men går bra å lenge de får slimet under kontroll i tide :)

Åh så skummelt :( Godt å høre at det gikk bra. Fortsatt god bedring, til alle sammen! :)
Takk :) skummelt er det, går veldig mye bedre nå. nesten ikke noe hosting på dagen.. bare litt om natta.. Selvfølgelig når vi skal prøve å sove :p

Takk :) skummelt er det, går veldig mye bedre nå. nesten ikke noe hosting på dagen.. bare litt om natta.. Selvfølgelig når vi skal prøve å sove :p

Haha jammen det er jo typisk :P
Bygge opp senga veldig da. Jeg omtrent sitter i senga med puter og dynen under meg og teppe over meg hvis jeg hoster :P

Godt at hun er nesten helt frisk igjen. :)
Er så skummelt når så små barn blir syke.
Eldstemann min var så plaga med bronkitt og falsk krupp når han var baby og får det ofte ennå. Ble sendt i hu og hast i sykebil til sykehuset når han var 4 mnd. Og andre mann hadde rs virus. Så har prøvd begge deler.
Heldigvis har ikke vesla vært syk. (*bank i bordet*!!) Har bare vært litt snørrette.

Skummelt :( bra å høre at dere fikk god hjelp :)

Haha jammen det er jo typisk :p
Bygge opp senga veldig da. Jeg omtrent sitter i senga med puter og dynen under meg og teppe over meg hvis jeg hoster :p
ja senga hennes er har en vinkel på 70grder eller noe sånt :P men ho sover ofte oppå meg og da ligger jeg i 85gradersvinke hihi ;)

Back
Topp