2mnd baby forkjølet

Min å ble forkjølet. Men hun var rundt 6 uker da. Passet på at hun ikkje var tett og at hun ikkje hadde feber. E ikkje mer du kan gjøre tror eg

Det er helt normalt. :) Hvis baby'n er tett i nesa så kan du bruke saltvannsdråper. Det gjør jeg og det funker supert her. Seff litt frustrerende når det står på men det går over. Ringe helsestasjon hvis du ikke føler deg helt trygg. :)

Vi har og hatt forkjølelse. Tett nese og snørr henger i enda og det er 4 uker siden hun ble forkjøla. Kan bruke paracet ved feber, saltvannsdråper i nesen. Ev sug ut snørr med nesesug fra apoteket og hev hodeenden på senga. Det hjelper mye at de ligger med hodet hevet. Det er absolutt ikke noe gøy når de blir syke. Vesla her våknet mer om natten og ble mer urolig grunnet tett nese.

Her ble hun forskjøvet før noen dager siden , og jeg prøvde å legge henne ofte til pupp for hun blei tørr og tett

Ka skal eg gjøre??!! Panic her :(
så lenge hun ikkje slutter/sliter med å få i seg mat. Så e det bare til å gjøre det andre har skrevet her. Men om hun blir så tett at hun sliter eller slutter å spise, da bør du oppsøke legen.

Min kastet opp maten itillegg til å være forkjølet, men hun hadde en eller annen form for influensa eller så var det et virus.

Min var også forkjølet for noen uker tilbake. Fikk beskjed om at så lenge han spiste godt, virket fornøyd og ikke hadde feber skulle jeg bruke saltvannsoppløsning og nesesugeren for å få bukt med tett nese og bare la det gå seg til av seg selv :) Nå er han frisk som en fisk igjen :)

Fikk forresten tips om å legge han på et kjølig rom når han skulle sove for natten, og evt bygge opp madrassen litt så han ikke lå helt flatt med hodet!

Back
Topp