2kg på 3 dager

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Lurer litt på om det virkelig er mulig å gå ned 2 kg på så kort tid eller er vekta helt på bærtur? D skal sies at det er forferdelig varmt, jeg spiser bare 1 gang om dagen og det er om kvelden. Vekta har de 2 siste dagene vært stabil og skiller bare med noen 100 gram.

Da jeg ble skikkelig uvell og uggen etter noen dager med varme så var jeg hos legen.
Jeg fikk beskjed at mye veske ble fordampet i varmen, pluss den lille i magen tok sitt.
Så kan jo være at du rett og slett har mistet veldig mye veske da. Å du sier jo at du nesten ikke spiser.
Men jeg skal jo ikke være skråsikker å si at det er dette som har skjedd for at vekta de er slik.
Er det digitalvekt? Kan batteriene være dårlig, evt at den har stått oppå noe?

Er digitalvekt. Den er helt ny, så batteriene er det ikke noe feil med. Men er vel det at mye veske er gått bort. Er sykt varmt, så kan være at veskeinntaket ikke dekker helt opp i denne varmen. Men er mye aktivitet på den lille, så får håpe at ingenting er galt.

Her er 2 kg opp og 2 kg ned helt normalt på daglig basis, har ikke helt funnet forklaringen :p

Lurer litt på om det virkelig er mulig å gå ned 2 kg på så kort tid eller er vekta helt på bærtur? D skal sies at det er forferdelig varmt, jeg spiser bare 1 gang om dagen og det er om kvelden. Vekta har de 2 siste dagene vært stabil og skiller bare med noen 100 gram.
Vekt varierer jo en del avhengig av når på dagen du veier deg, om du har vært på do etc.

❤️Venter en gutt 30.desember ❤️

Vekten kan variere 1-3 kg på en dag.. Så det er helt normalt spes nå i varmen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er nok hvor mye vann du harvi kroppwn i tillegg til mat. Vann kan variere så mye på vekta. Jeg ligger fortiden på 57 kg. En dag lå jeg på magen leste slappet av og duppet av gikk vel på do sikkert 3 -4 ganger på 1 time. Full blære. Veide nærmere 55 etter på. Men da følte jeg meg nesten dehydret... drikk og spis litt :)

Venter på årets Julegave<3

Du kan helt fint tape deg så mye på en dag i varmen. Generelt også.
Eks ved forstoppelse. Når det endelig løsner mister man også mye veske og det er helt vanlig å miste 1 kg fra før og etter.

Men med varmen er det et tegn på at du kanskje bør få i deg litt salt og drikke masse vann så du ikke blir dehydrert. :)
Et tips jeg fikk av en farmasøyt:

Kjøp Nutridrink i juiceversjon. Denne er trygg for gravide og kan enten drikkes eller du kan helle den over i former og lage is av den. Da får du næringsrik is å spise i varmen :)

Back
Topp