2gangs gravaid

Cindylou<3

Blir kjent med forumet
Oktoberskatter 2014
Hei
Det er første gang for kjæresten min at han skal bli pappa! Han sier hele tiden nå i begynnelsen av graviditeten at "dette har du vært gjennom før" og virker lite engasjert..Syns det er litt sårende:( er det noen andre der ute som har vært borte i det samme?Hva tenker dere?

Nei, ingen erfaring, men tenker at det ofte kan være vanskelig for pappaen å ta det innover seg sånn i begynnelsen. Jeg ville sagt fra om at hva jeg synes om slike kommentarer, og satset på at han blir litt mer engasjert etterhvert som magen kommer. Etter ul blir det ofte mer virkelig for mannfolka. Håper det ordner seg!

Selv om du har vært borti dette før, så er jo hver graviditet ulike da..
Du får bare sett ned foten å si at sånne kommentarer gidder du ikke!

Hadde blitt litt såra jeg å ja tror jeg

Kanskje litt vanskelig at du har gjort det før å han ikke ?

Samboern min er sånn nå. Han er riktig nok far til vesla også. Men vet ikke helt, noe er anderledes denne gangen.

Men noen menn vet ikke hvordan de skal reagere. Noen vil ikke få opp håpet før 12 uker er godt...
Kanskje han bare er litt redd?

Får håpe det går opp for han ordentlig etterhvert, vi har jo prøvd å bli gravid i noen mnd før det endelig gikk<3 når jeg sier hva jeg mener om de kommentarene så ler han bare av meg^^, meeeen når det er sakt så er jeg ekstremt nærtagende for tiden ;P

Back
Topp