2delt egg? Noen blitt gravid med det?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg satt inn to egg, et 2delt og et 4delt. Har noen blitt gravid med det? Jeg har jo hatt tre negative forsøk nylig med 8delte egg.. Så lurer på hvilke sjans jeg har nå liksom :/

Sent from my iPad using BV Forum

Er gravid med 3-delt egg :-) Datteren vår var 4-delt. Lykke til!!!

Er nå 25 uker på vei med et to-delt frysemirakel:-) Lykke til!

Ble gravid i fjor på ett 3-delt... Men gikk galt, men det er en annen historie!! Lykke lykke lykke til!!!!!! :)
Veldig trist du mistet :-( må være utrolig vondt å gjennomgå :(
Håper inderlig ditt neste forsøk blir vellykket <3

Gratulerer så mye :D kan jeg spørre hvor mange forsøk du hadde før du ble gravid nå? :)

Jeg hadde først et negativt ferskforsøk og ett negativt frys. Deretter ble jeg gravid på 2. forsøk(3 innsett) med et 4-delt ferskegg, men det var dessverre utenfor livmor. Ble gravid på første fryseforsøk igjen etter dette. Hadde liksom ingen tro på det 2-delte fryseegget, men bioingeniøren sa at det blir barn av mange todelte egg også, og jammen blir det en liten gutt av vårt. Tvi tvi!

Gratulerer så masse! :) hvor mange forsøk hadde du før denne graviditeten?:)

Vi hadde 5 icsiforsøk, men 2 av dem var uten innsett så det ble 3.innsett☺️

Veldig trist du mistet :-( må være utrolig vondt å gjennomgå :(
Håper inderlig ditt neste forsøk blir vellykket <3

Tusen takk :)
ja det var veldig vondt, datoen var fredag 13. desember 2013... En vond tid, men livet går videre... Ironisk nok skal jeg ruge denne datoen i år... Så sant ting går som det skal!
Lykke til videre med rugingen, når har du testdag? Veldig spennende!!! ;)

Tusen takk :)
ja det var veldig vondt, datoen var fredag 13. desember 2013... En vond tid, men livet går videre... Ironisk nok skal jeg ruge denne datoen i år... Så sant ting går som det skal!
Lykke til videre med rugingen, når har du testdag? Veldig spennende!!! ;)

Jeg har testdag på fredag. Blandete følelser. Om det ikke går nå blir det uttak igjen til våren.. :)

Back
Topp