2dager påskeferie=2mnd mer gravid!

PilleMille

Elsker forumet
Eller, sånn FØLES det ihverfall!
Jeg er hjemme med familien på påskeferie, og jeg har stort sett ikke gjort annet enn å bli foret av kake og middag. Også siden de ser Frøken Fryd så skjelden bli hun fullstendig bortskjemt av besteforeldre og hun har knapt tid til meg og STORKOSER seg. Så jeg kan sitte i ro hele dagen. Jeg er ikke vant med sånt! Jeg er vant med å løpe etter en 2åring inn i mellom jobb og matlaging og handling, og når roen har senket seg på kvelden er det på tide å rydde leker og legge sammen klær...
Og jeg merker at jo mer jeg sitter stille, jo vanskeligere er det å komme seg i bevegelse igjenn, og jeg føler meg 2 måneder lenger på vei her enn jeg gjør hjemme [:-]
Jaja, jeg får nyte luksusen så lenge det varer, snart er det tilbake til løping og håper bare formen ikke har blitt for dårlig etter ei ukes tid med bortskjemthet [:)]

Kjenner meg litt igjen der ja.. Er hjemme hos familien på ferie, og her dreier det seg stort sett om hva man skal spise til neste måltid.. Og så skal man helst ha litt godteri og andre ting mellom måltidene.. Det blir strammere tider når vi kommer hjem ja! [&:]

Kos deg mens du kan sier nå jeg [;)]
Jeg er sikker på at besteforeldrene koser seg like mye som lille tulla di, så du trenger ikke å ha dårlig samvittighet.
Du har sikkert bare godt å få slappet av litt du også [;)]

God påske

Deilig med litt avlastning[:)] kos deg masse og nyt ferien[:)]

Back
Topp