2dager over TR?

Nybarnimage

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Jeg er to dager over TR, og tok nå nettopp en g.test, men den var negativ. Kan det være mulighet for at jeg er gravid alikevell? Brukte en clearblue!

En sjanse er det jo, men umulig å vite noe mer. Kan være sen eggløsning og derfor tidlig ennå. Du får vente noen dager før du tester igjen om du ikke har fått mensen. Viktig å ta testen på morgenen.

Om man tar test etter forventet mens skal man kunne ta test når som helst på dagen. Jeg tok på ettermiddagen, og den ble positiv. Kanskje bare syklusen som er litt ustabil?

Er du gravid, burde den blitt positiv nå. Dessverre! Har ikke lyst å ta bort håpet ditt. Men noen ganger tuller syklusen ned oss. MEN når det er sagt, kan man jo aldri utelukke noe 100%. Så vent ett par dager. Dukker ikke TR opp, ville jeg tatt en ny test

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Hei.

Jeg skulle hatt mensen tirsdag i sist uke. Testet med CB på torsdag og den kom ut negativ (morgen urin). Prøvde igjen i dag og den ble positiv. Men så er det jo litt typisk meg å ikke få positiv test ved forventet mens. Tror jeg har EL litt sent i syklusen. Så ja, det er mulig.

Back
Topp