???????

jen85i

Betatt av forumet
I går hadde jeg masse kynnere og litt vondt i magen, og no i sted var jeg på do.. tørket meg der var det noe slim nesten som gele helt blankt.... har vert plaget med mye utflod i svangerskapet og det var ikke utflod...[8|] kan det være slimproppen???  

Høres ut som om det kan være proppen ja...vet at den er litt ulik for folk. Noen har også nevnt at de har hatt en del slim mot slutten av svangerskapet!!¨

Høres jo spennende ut da!

KLem, M

Ja no sitter jeg her å venter på smerter haha[:)] Kan jo være falsk alarm også men men merker sikkert vist det skjer noe[:D]

Det er sikkert slimproppen. Og med tanke på kor langt du er på vei så blir eg enda litt meir sikker[:)]

Det er nok slimproppen, ja. Men det kan ta en god stund før fødselen setter i gang selv om den går. Noen mister slimproppen flere uker før fødsel. Jeg har bare hatt et par dager mellom at proppen har gått og fødselen har kommet i gang, så det kan sikkert være greit å pakke bagen i tilfelle rottefelle. Tro meg på at det ikke alltid er så lett å få gjort det når veene setter inn...

var nok slimproppen ja....[:)]Husker at jeg lurte på det samme selv da min kom helt kart slimette greier ekkelt syns jeg og det gikk ca 3 dager og da havnet jeg på sykehuset. Spennende

Lykke til

klemmer fra lille meg

Takker for svar[:)] Sitter her å venter på smerter haha[:D]  Håper det ikke er falsk alarm...

klemz

Hei. Var på ul i dag[:)] og han ligger langt nede i bekkene men har ikke festet seg .... men legen mente at siden han er litt liten kom han ikke til å gjøre det før riene kommer... Og han så at jeg kunne vente Joachim snart[:D] Vist det er slimproppen som er gått.. Så no er det bare å vente[;)]

Klemz

Jeg hadde også blankt slim på slutten, men fikk beskjed av jordmor at d mest sannsynlig ikke var slimproppen fordi d som regel var litt blod når den kom.. Men for all del, krysser fingre for at du får vondt snart! Ikke slemt ment [:D]

Back
Topp