• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

29 uker!

gratulerer,..du har jo fremdeles god tid :D

jeg gleder meg bare jeg, og det kan ikke gå fort nok :(

men tiden går så forbaska fort!! hehe..  I mitt hode er jeg bare 19 uker på vei[8|]

Jeg skal bli tobarnsmor!! mer eller mindre alene med TO!! Jeg gruer meg[8|]

Gratulerer! Håper du blir litt mer klar jo mer det nærmer seg, det gjelder nok mange av oss. [:)]
Er selv 26 uker i morgen, og da blir det 100 dager igjen på søndag. [:)]

GRATULERER C&J - *klapper litt for meg selv også* deler fullgåtte uker med deg idag! Jeg synes det er herlig jeg. Gleder meg til å bli ferdig[:D]

ORIGINAL: ^Elise^

GRATULERER C&J - *klapper litt for meg selv også* deler fullgåtte uker med deg idag! Jeg synes det er herlig jeg. Gleder meg til å bli ferdig[:D]

klapper for deg jeg også [:D]

Grattis med 29 uker [:D]

Må si jeg ikke føler meg klar til å bli 3 barnsmamma..tiden går altfor fort nå[:o] kunne det ikke gått like sakte som fra testedagen til uke 12[:-]

Syns det er ny uke hele tia jeg[8|]

Gratulerer med 29 uker[:)][:)] Ja kjenner den følelse om ikke å være klar, men tenk når vi sitter med den lille i armene så er vi nok klar allikevel[8D][:D]

Jeg er og 29 uker idag [:D][:D] Feirer dagen med å være hjemme fra jobb, hehe..[8|] Kjenner det begynner å bli tyngre.. 6 uker igjen, før ferie og permisjon. FULL nedtelling!!!!!

Hjelp!

Jeg følger etter deg på mandag [:D] synes tida kan gå fortere jeg altså... [;)]

Du føler deg nok klar når du ligger der med den nydelige babyen i armene dine <3 Kanskje havner vi på barsel sammen [:D]

(du føder på st. olavs sant?

ORIGINAL: Melliott

Hjelp!

Jeg følger etter deg på mandag [:D] synes tida kan gå fortere jeg altså... [;)]

Du føler deg nok klar når du ligger der med den nydelige babyen i armene dine <3 Kanskje havner vi på barsel sammen [:D]

(du føder på st. olavs sant?

moi?? hehe, neeei [8D] Føder i bergen jeg.. hehe.. 

Men skal til trondheim i 3-4 uker etter fødsel[:D] hehe

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

men tiden går så forbaska fort!! hehe..  I mitt hode er jeg bare 19 uker på vei[8|]

Forstår deg godt! Tiden går veldig fort denne gangen....[8|][:)]
Men mne,.. skal bli godt og få tilbake kroppen sin også...[;)]

Jeg skal bli trebarnsmor, mer eller mindre alene.... hmm... min sambo er mye i utlandet...
Har gått fint med to.. veldig spent på åssendet er med tre[&:]

Vi får oppmuntre hverandre[:)][:)]

ORIGINAL: MammaTilMilla

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Forstår deg godt! Tiden går veldig fort denne gangen....[8|][:)]
Men mne,.. skal bli godt og få tilbake kroppen sin også...[;)]

Jeg skal bli trebarnsmor, mer eller mindre alene.... hmm... min sambo er mye i utlandet...
Har gått fint med to.. veldig spent på åssendet er med tre[&:]

Vi får oppmuntre hverandre[:)][:)]

hehe, ja, det blir spennende.. han er hjemme på kvelden da.. går ut døren kl 9 og kommer hjem kl 9,halv 10 igjen om kvelden.. (hater sommersesong på jobben)

Du klarer deg nok fint med 3, når det har gått så bra med 2[:)][:)][:)]

GRATULERER så mye med 29 uker! [:D][:D] Helt utrolig hvor fort tiden går...[8|]

Back
Topp