29 uker, svangerskapskontroll og magebilde

Melliott

Elsker forumet
Weee, da er jeg i uke 30!! 11 uker igjen til termin [:)]

Formen er fin, mye trøtt og blir fort sliten. Men det er jo helt normalt [;)] Ellers har jeg litt lav blodprosent, men ikke så ille at jeg trenger å ta jern enda. Blodsukkeret mitt er også perfekt, selv etter 2 skiver honning en time i forveien så lå det på 6.0 [:)] JM ville nemlig at jeg skulle ta glukosebelastning (BMI'en min er nemlig veldig høy, jeg er så tung, haha!) men legen min syntes ikke det var nødvendig. Veldig fornøyd med det [:)]

Har gått opp ca 4-5 kg. Vekta her på badet og vekta hos legen viser litt forskjellige tall, men hos legen har jeg jo klær og mat i magen. Det er jeg ganske fornøyd med, i og med at jeg har litt vann i kroppen også (hovner opp i føttene).

Ellers så sparker gutten vår mye, men er hverken turbo eller kjemperolig [:)] gleder meg sååå mye til han kommer <3

Gratulerer med 30 uker :) Ikke lenge igjen nå :)

Fin mage du har fått :)

Så fin en mage du har [:D]

Weee, tusen takk [:)]

nyydelige magen! gratulerer med 30 uker!![:D]

grattis med 30 uker, nå er det ikke lenge igjenn [:D]

Taaakk [:D]

29 uker da, men i UKE 30...

ORIGINAL: Melliott

For å være skikkelig pirkete, tror jeg faktisk det blir i 30. uke. Høres kanskje rart ut, men det ER faktisk en forskjell. Er du f. eks 29+1 er du 29 (fullgåtte) uker pluss en dag. Du er også i 30. uke. Når du er 30+1, 30+2, 30+3 osv t.om 30+6 (tror jeg) er du i uke 30. Om du skjønte den litt klønete formuleringa.

Gratulerer uansett! Fin gravidmage!

så nydelig mage du har! Gratulerer så mye med 29 uker [:)]

Gratulerer så mye!!! Ja snart er det bare et ett sifret tall igjen på ukene [:D]
Kjempe flott mage har du!

Du har sååå utrolig fin mage!!! Grattis med 30 uker!

Så flott mage du har [:)]

så fiin mage du har [:D]

Så fiin mage : )
Gratulerer med 30 uker : )
Imorgen er jeg 27 uker.[:)]

ORIGINAL: Jellybelly

For å være skikkelig pirkete, tror jeg faktisk det blir i 30. uke. Høres kanskje rart ut, men det ER faktisk en forskjell. Er du f. eks 29+1 er du 29 (fullgåtte) uker pluss en dag. Du er også i 30. uke. Når du er 30+1, 30+2, 30+3 osv t.om 30+6 (tror jeg) er du i uke 30. Om du skjønte den litt klønete formuleringa.

Det er litt forskjellige formuleringer, men når jeg sier "i uke 30" så mener jeg at jeg går i 30. uke, altså jeg har gått 29 fulle uker, og holder på med min tredevte. Samme som at jeg er 20 år nå, men lever i mitt 21 år (fyller ikke 21 før 1. april 2011)

Tror kanskje vi prøver å forklare samme ting på forskjellig måte [:D] Men når folk sier gratulerer med 30 uker så blir det litt feil enda, for jeg har ikke gått 30 fulle uker, men 29! [:)] I mitt hode da.

Håhåhåh dette er så innviklet! [:o]

Tuuuusen takk for så mange fine ord jenter, og takk for gratulasjoner [:D]

ORIGINAL: Jellybelly

Det er litt forskjellige formuleringer, men når jeg sier "i uke 30" så mener jeg at jeg går i 30. uke, altså jeg har gått 29 fulle uker, og holder på med min tredevte. Samme som at jeg er 20 år nå, men lever i mitt 21 år (fyller ikke 21 før 1. april 2011)

Tror kanskje vi prøver å forklare samme ting på forskjellig måte [:D] Men når folk sier gratulerer med 30 uker så blir det litt feil enda, for jeg har ikke gått 30 fulle uker, men 29! [:)] I mitt hode da.

Håhåhåh dette er så innviklet! [:o]

Tuuuusen takk for så mange fine ord jenter, og takk for gratulasjoner [:D]

Den er jeg med på[;)]

Hipp hurra...
Go klem

Back
Topp