29.03.2012

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
Kom lille jenta til verden :) Det hele startet i 3-4 tiden på ettermiddagen når jeg begynte å slime noe veldig :P men jeg tenkte at det enda kunne gå uker før det var noe fødsel :) så jeg sa ingenting til sambo :) I 9 tiden på kvelden sto jeg ute sammen med sambo og en kompis av han, plutselig hører jeg en knepp lyd å at det renner mellom bena på meg :P heldigvis hadde jeg sort bukse så det vistes ikke :P jeg sa ingenting men bare listet meg inn og opp trappa til leiligheten for å gå på do for å sjekke :P joda det var vannet som var gått for det stoppet aldri å renne :P sambo kom inn å lurte på hva som var galt siden jeg ikke sa hade til kompisen :P det eneste jeg får sakt er at han må ringe moren for vannet var gått :P da fikk han panikk :P mens han snakker med moren ringer jeg føden for å høre, får beskjed om å komme inn for sjekk for å så dra hjem siden jeg ikke hadde fått rier:) Like før 22 ankommer jeg føden og mens jeg hilser på jm får jeg en skikkelig rie :) vi går inn på undersøkelsesrommet, blir undersøkt å har kun 2 cm åpning, så jeg regner med at jeg blir sendt hjem :) men neida de hadde ingenting å gjøre så jeg får et føderom :) blir satt på ctg registrering mens jeg ser på tv :P det var tv på føderommet :P der blir det registrert 6 rier på 20 min :) en ny jm kommer inn og det er samme jm som har fulgt meg i svangerskapet :) riene blir kraftigere og kommer med kortere mellomrom, men jeg syns de varer så kort :P Jeg stiller med stående med fotenden av sengen og legger dyna over senggavelen så jeg kan stå bøyd over den å gynge så lillemor kan komme ned :) dette funket veldig godt for meg mens jeg pustet meg igjenom riene :) 00:10 var det tid for ny sjekk av åpningen, å hadde kun 3! Cm åpning, så jeg ble kjempeskuffet :/. Men bestemte meg for å gå på do for å tømme magen :P å når jeg fikk tømt meg haglet riene inn :P Kl 01:29 var verdens fineste prinsesse født altså 3 uker før tiden :) hun veide 2675 gram og 47 cm lang og 32 rundt hode :) Så fra 3 cm åpning til hun var ute tok det 1,5 time :P fra vannet gikk til hun var ute tok det 4,5 time:) fra første rie til hun var ute 3,5 time :)

gratulerer så masse!!!! :D 

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye!!

Gratulerer :D samme dag som eg fikk mi jente det :)

Gratulerer så masse :-D

Gratulerer med jenta :-D

Hørtes ut som en fin fødsel, håper min går like fort:) Gratulerer så mye!

Isak`s mamma skrev:
Hørtes ut som en fin fødsel, håper min går like fort:) Gratulerer så mye!

Det er faktisk den værste fødselen jeg noen gang har hatt :P men det er fordi det var så intenst og det gikk så fort fra 3 cm åpning til hun var ute :P

Back
Topp