28

VilSåGjerne

Forumet er livet
har du testet i dag????

venter spendt[:D]

ORIGINAL: *Levende Lys*

har du testet i dag????

venter spendt[:D]

[:D] Sign denne.

Hei jenter..
Testet negativt idag[:(]. Trodde jeg hadde vært flink og ikke hatt for høye forhåpninger, men skal si skuffelsen satt allikevel. Er så utrolig sliten og lei av det her nå. Synes dette er skikkelig tøft jeg. Skal slutte og klage imorgen, men idag har jeg bare lyst til å ligge i sengen...

Neeeei, så synd[:(] Føler med deg.
Er tøft dette så du ha lov å klage så mye du vil. Og det er absolutt lov å deppe.
Håper det går bedre med deg etterhvert. Ta vare på hverandre.

Uff, dette var trist å lese [:(] Sender deg en stor trøsteklem. Bruk den tiden du trenger for å bearbeide dette. Det er lov å være lei seg!

ORIGINAL: babyT?

Uff, dette var trist å lese [:(] Sender deg en stor trøsteklem. Bruk den tiden du trenger for å bearbeide dette. Det er lov å være lei seg!

Sign. Absolutt lov å væra lei seg.

ORIGINAL: 28

Hei jenter..
Testet negativt idag[:(]. Trodde jeg hadde vært flink og ikke hatt for høye forhåpninger, men skal si skuffelsen satt allikevel. Er så utrolig sliten og lei av det her nå. Synes dette er skikkelig tøft jeg. Skal slutte og klage imorgen, men idag har jeg bare lyst til å ligge i sengen...

får helt vondt av deg. det er en tøff prosess hele ivf greiene og det er tungt, alt sammen. håper virkelig at du kommer deg snart. slappe av litt og forberede kroppen din på ett nytt forsøk. du er sterk og dette kommer du til å klare.

en KJEMPE STOR klem er på vei til deg fra meg

Takk for at dere er så søte. Hjelper litt å føle at det er lov å være lei seg. Kjenner ingen som har slitt med å bli gravide/ vært igjennom assisert befruktning (som jeg vet om da), så jeg må si det hjelper å "snakke" med dere her inne.

ORIGINAL: 28

Takk for at dere er så søte. Hjelper litt å føle at det er lov å være lei seg. Kjenner ingen som har slitt med å bli gravide/ vært igjennom assisert befruktning (som jeg vet om da), så jeg må si det hjelper å "snakke" med dere her inne.

skulle bare mengle, vi her inne er her for hverandre[:)] og her kan du komme med ALT du vil komme med.

28 det var da trist da, men du for ta deg en syns synd på deg helg, og så for du rette nesen fremover igjen til uken og tenke positivt igjen, dette vil ordne seg til slutt for deg også vennen, hvordan ligger du ann i løypa hvor mange forsøk har du hatt, uttak og insettinger?

Var en trist nyhet da 28!
Som jentene sier, slapp av og vær lei deg. Det er en sorgprosess man må igjennom på en måte. Håper ditt neste forsøk vil gi deg den etterlengta spiren [;)]

ORIGINAL: Guria

Var en trist nyhet da 28!
Som jentene sier, slapp av og vær lei deg. Det er en sorgprosess man må igjennom på en måte. Håper ditt neste forsøk vil gi deg den etterlengta spiren [;)]

Sign denne.

Kan tenke meg dette er en berg og dalbane av følelser ja... Det er så absolutt lov å være nedfor og lei!! Så lenge du trenger det... Etterhvert kommer du deg opp igjen og går på med nytt mot... Selv om det føles tungt nå. Utrolig hvordan vi er lagd...
Men at dette er tøffe saker, er det ingen tvil om...
Gir deg en stooooor klem!!!

ORIGINAL: ElinR

Huff, så synd da[:o] Det er veldig tøffe prosesser vi er gjennom. Klart man blir skuffa og lei seg når det ikke gir resultater! Sender en stor trøsteklem[:)]

ORIGINAL: babyT?

Back
Topp